روش های سفر بدون تور به استانبول با کمترین هزینه ممکن

با بررسی روش های سفر بدون تور به استانبول با کمترین هزینه ممکن همراه شما هستیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

سفر به استانبول با تور
سفر به استانبول با تور

یکی از روشهایی که بسیاری از افراد برای سفر به ترکیه انتخاب می‌ کنند، استفاده از روش های سفر بدون برنامه ریزی شده یا اصطلاحاً بدون تور میباشد؛ در ادامه با بررسی روش های سفر بدون تور به استانبول با کمترین هزینه ممکن همراه شما هستیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در اختیار کسانی که میخواهند به صورت مستقیم به این شهر و یا سایر شهرهای دیگر کشور ترکیه سفر کنند، قرار دهیم.

هزینه سفر بدون تور به استانبول

هزینه های سفر به استانبول بدون تور وابسته به شیوه های به کار رفته توسط مسافر و همچنین مسیری که برای رساندن خود به شهر استانبول از آن استفاده می کند می تواند در با نوسانات قابل توجهی همراه باشد؛ از این رو از جمله عواملی که بر هزینه سفر به استانبول بدون تور تاثیر می گذارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انتخاب شیوه سفر : کسانی که تمایل دارند به شهر استانبول بدون استفاده از تورهای گردشگری سفر کنند، روش های متفاوتی مانند استفاده از مسافرت های زمینی و یا هوایی را برای مسافرت به شهر استانبول انتخاب می کنند.
    البته باید یادآور شد که هزینه سفر به روش استفاده از خدمات جاده‌ای در کشور ترکیه دارای تفاوت قابل توجهی با روشهای سفر هوایی نبوده و تقریباً در انتهای سفر هزینه مشابهی را به فرد مسافر تحمیل می‌ کند.
    گفتنی است در کشور ترکیه استفاده از خدمات هوایی داخلی مانند سفر از شهر آغری به استانبول عنوان یکی از نزدیکترین شهرهای مرزی به کشور ایران می تواند مقدار هزینه های قابل پرداخت را برای فرد مسافر به کمترین میزان ممکن کاهش دهد.
  • انتخاب هتل مناسب: گزینش یک محل اقامت مناسب برای مدت سفر میتواند هزینه های مسافرین را تحت تاثیر قرار داده و با نوسانات قابل توجهی همراه سازد.
    گفتنی است کشور ترکیه به دلیل دارا بودن میزان قابل توجهی از هتلهای دارای درجه های مختلف امکان اقامت با هزینه های گوناگون را برای مسافرین ورودی خود فراهم می آورد.
    از این رو کسانی که قصد دارند سفر بدون تور به استانبول را تجربه کنند می توانند با رزرو یک هتل مناسب در شهر های مد نظر خود مانند شهر استانبول هزینه مسافرت خود را قبل از اقدام به سفر مدیریت کرده و از محل اقامت مورد نیاز خود اطمینان کافی را به دست بیاورند.

کدام مسیر برای سفر بهتر است

سفر بدون تور به استانبول
سفر بدون تور به استانبول

همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره کرد این بسیاری از افرادی که قصد سفر بدون تور به استانبول را دارند، روش های متفاوتی را برای رساندن خود به شهر استانبول انتخاب می‌ کنند.
از این رو باید گفت استفاده از خدمات مسافرتی هوایی مانند رزرو هواپیما از شهرهای گوناگون ایران مانند شهر تهران، تبریز، شیراز یا اصفهان می‌ تواند، در رساندن مسافر به شهر مد نظر خود در خارج کشور کمک قابل توجهی را نماید.

البته باید یادآور شد که استفاده از خدمات داخلی کشور ترکیه مانند بهره گیری از خطوط هوایی داخلی این کشور می تواند در کاهش هزینه های جاری مسافرین شهر استانبول بدون تور تاثیرگذار باشد؛ از این رو بسیاری از افراد ایرانی و خارجی با رساندن خود به یکی از شهرهای مرزی کشور ترکیه که دارای فرودگاه باشد تلاش می‌ کنند، تا از خدمات داخلی این کشور به منظور کاهش هزینه های سفر خود استفاده کنند.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل