بهترین سوغاتی استانبول چیست ؟

با بررسی بهترین سوغاتی استانبول همراه شما هستیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در زمینه نحوه انتخاب سوغاتی مناسب ارائه دهیم.

بهترین سوغاتی استانبول
بهترین سوغاتی استانبول

همواره کسانی که به سفر خارجی می روند دوست دارند برای آشنایان و افراد خانواده خود سوغاتی های قابل توجهی را به همراه بیاورند. در ادامه با بررسی بهترین سوغاتی استانبول همراه شما هستیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را در زمینه نحوه انتخاب سوغاتی مناسب در این سفر خارجی به شما ارائه دهیم.

انتخاب بهترین سوغاتی استانبول

شهر استانبول به عنوان یکی از بزرگترین شهر های تجاری دنیا به شمار می‌رود که همواره محصولات گوناگونی در سراسر آن ارائه می شود. از این رو افرادی که به این شهر مسافرت می کنند می توانند در مسیر برگشت محصولات متفاوتی را از این شهر تهیه کرد و به همراه خود بیاورند.

بهترین سوغاتی استانبول
بهترین سوغاتی استانبول

لباس معروف ترین بهترین سوغاتی استانبول

شهر استانبول به عنوان یکی از بزرگترین شهرها در زمینه تولید انواع البسه شناخته می شود. از این رو در طی سال بسیاری از تجار ایرانی به منظور تامین لباس مورد نیاز خود جهت ارائه در بازار به این شهر مراجعه می‌ کنند. همچنین باید یادآور شد شما نیز به عنوان یکی از مسافرین شهر خارجی می تواند در مسیر برگشت برای دوستان و آشنایان خود لباس های گوناگونی را به همراه بیاورید.

همچنین باید یادآور شد که در هفته بازارهای استانبول می توانید به دنبال لباس های ارزان قیمت اما دارای کیفیت مناسب نیز باشید. برای مثال در چهارشنبه بازار و یا در سایر بازارهای موجود که به صورت شبانه و یا هفتگی فعالیت می کند شما می توانید برای دوستان و آشنایان خود انواع متفاوتی از لباس را به عنوان سوغاتی تهیه کنید.

شکلات فندقی گزینه دوم شماست

تهیه شکلات فندقی که به واسطه به هم آمیخته شدن شکلات به همراه پودر فندق تهیه می شود. همواره به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی بهترین سوغاتی استانبول شناخته می شود.
البته باید یادآور شد که محصولات شرکت های گوناگونی در سراسر کشور ترکیه فروخته می شود که هر کدام از آنها دارای درجه کیفی گوناگون و البته رده بندی قیمتی متفاوتی هستند. بنابراین شما می توانید وابسته به نوع سوغاتی قابل ارائه و میزان نزدیک بودن فرد مد نظر محصول گران قیمت تر و یا ارزان قیمت تر را انتخاب کنید.

بهترین سوغاتی استانبول
بهترین سوغاتی استانبول

 نکات مهم برای افراد مشکل پسند

هرچند به همراه آوردن سوغاتی از شهر استانبول بسیار لذت بخش است اما در بسیاری از موارد به دلیل مشکل پسند بودن فرد مقابل امکان انتخاب یک گزینه مناسب برای سوغاتی بسیار دشوار می شود.

در چنین مواقعی شما می توانید از محصولات عمومی که دارای میزان رضایت بالاتری در بازار ترکیه است به منظور تهیه و ارائه به دوستان و آشنایان خود استفاده کنید. برای مثال می توانید از انواع متفاوت زیورآلاتی که به صورت دستی و توسط افراد بومی محلی تهیه میشود به منظور هدیه سفر استفاده کنید.

همچنین خوراکی ها به عنوان اصلی ترین محصولاتی شناخته می شوند که معمولاً با دشواری انتخاب همراه نیستند. بنابراین در صورتی که فرد مقابل شما از درجه انتخاب بسیار سختی برخوردار است. می‌ توانید از محصولات خوراکی بهره مند شوید.

همچنین می‌ توان یادآور شد که باقلوا به عنوان یکی از اصلی ترین شیرینی های قابل تهیه در شهر استانبول و سایر شهرهای ترکیه محسوب می شود. بنابراین در صورتیکه مسافت کوتاه ایرادها منزل و یا سکونت خود باید طی کنید. می‌ توانید باقلوا را به عنوان یکی از اصلی ترین سوغاتی های شهر استانبول ترکیه به همراه بیاورید.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل