مکان های گردشگری قطر شامل پنج مجموعه پر بازدید و زیبا

مکان های گردشگری قطر، شامل پنج مجموعه ویژه است که گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه جذب می کند. این مکان ها به چند دسته تقسیم می شوند.

مکان های گردشگری قطر
مکان های گردشگری قطر

در این مقاله زیباترین مکان های گردشگری قطر را گردآوری کردیم تا قبل از سفر به این کشور نسبت به مکان های پر بازدید این کشور اطلاعات کافی را داشته باشید.

موزه هنرهای مدرن یکی از مکان های گردشگری قطر

موزه هنرهای مدرن عرب شامل مجموعه ای از نمایشگاه ها و مجموعه هایی از هنرهای مدرن و معاصر جهان عرب است. که تاریخ و فرهنگ کشورها را آشکار می کند. این موزه میزبان بسیاری از نمایشگاه های موقت و طیف وسیعی از فعالیت های هنری و همچنین فعالیت های هنری است. همچنین یک کتابخانه و یک فروشگاه هدیه.

بازار واقف

مکان های گردشگری قطر
مکان های گردشگری قطر

بازار در مرکز شهر دوحه یکی از پرجمعیت ترین مکانهای کشور است. این محیط یک بازار قدیمی است. که شامل انواع مغازه های قدیمی ساخته شده از خشت و چوب و همچنین برخی از خانه های قدیمی که بازسازی و بازسازی شده اند و دارای آثار باستانی بسیاری هستند و مغازه هایی وجود دارد که انواع ادویه ها و پرندگان را به فروش می رسانند.

مسجد کاتارا

مسجد کاتارا (به انگلیسی: Katara Mosque) که یکی از زیباترین مکانهای شهر دوحه بخصوص در قلب روستای کاتارا به حساب می آید. از موزاییک علاوه بر طرح های پیچیده و منحصر به فرد، از کاشی های آبی نیز استفاده شده است و همچنین شامل سه ستون مخروطی زیبا است.

قلعه الزبره یکی از مکان های گردشگری قطر

قلعه الزبره در وسط شن زار ها و تا فواصل وسیع گسترش می یابد، از این نظر متمایز است که تاریخ منطقه و کشور را از طریق بازدید و شناخت از داخل، علاوه بر اینکه شامل آن است، نیز آشکار می کند. نمایشگاه های شگفت انگیزی که در آن برگزار می شود و تاریخ منطقه را توضیح می دهد.

موزه ملی قطر

موزه ملی قطر (به انگلیسی: The National Museum) یکی از مهمترین مکان های گردشگری قطر برای بازدید در قطر است و یکی از مکانهای دیدنی مدرن در این کشور است.
این موزه در مارس سال 2019 افتتاح شد و توسط معمار فرانسوی ژان نوول طراحی شده است که از زیبایی گل رز بیابانی الهام گرفته شده است و شامل بسیاری از نمایشگاه ها با مسافت 1.5 کیلومتر است که تاریخچه قطر ، تمدن و میراث آن را به نمایش می گذارد.

09939888830