شهرهای توریستی جهان کدامند؟

شهرهای توریستی جهان همه ساله تعداد قابل توجهی از مسافرین بین المللی را به صورت هوایی، ریلی و دریایی به خود جذب می کنند.

پاریس- زیباترین شهرهای جهان برای مسافرت در فصول مختلف
پاریس- زیباترین شهرهای جهان برای مسافرت در فصول مختلف

شهرهای توریستی جهان همه ساله تعداد قابل توجهی از مسافرین بین المللی را به خود جذب می کنند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از آنها می پردازیم.

بانکوک

بانکوک پایتخت ایالت تایلند است و پربازدیدترین شهر از شهرهای توریستی جهان است، زیرا 22 میلیون بازدید کننده بین المللی از آن بازدید کرده اند و این شهر به دلیل مراکز خریدش متمایز است.

  • تایلند بزرگترین شهر چینی در جهان است.
  • این شهر با معماری چشمگیر خود متمایز است.
  • این شهر معابد زیادی دارد.
  • امکان خرید در بازارهای شناور روی سطح آب وجود دارد و به همین دلیل به این شهر (ونیز شرق) می گویند.

پاریس یکی از شهرهای توریستی جهان

شهر پاریس در فرانسه واقع شده است و شهر پاریس دومین شهر از شهرهای توریستی جهان است و پربازدیدترین شهر اروپا است و پاریس با ساختمان های کلاسیک، پل ها و خیابان ها و بسیاری از آن ها متمایز است. فعالیت های گردشگری را می توان در آن انجام داد، از جمله:

پاریس - شهرهای توریستی جهان
پاریس – شهرهای توریستی جهان
  • برای تماشای مناظر تاریخی شهر یک سفر دریایی خوش منظره در امتداد رود سن داشته باشید.
  • از برج ایفل دیدن کنید.
  • از موزه لوور دیدن کنید.
  • نماهایی از مجموعه های موزه اورسی و مرکز پمپیدو.

لندن

لندن در بریتانیا واقع شده است و سومین شهر پربازدید جهان است. 19.09 میلیون بازدید کننده از آن بازدید می کنند و یکی از محبوب ترین شهرهای جهان است و به خاطر هنر، تئاتر و ادبیات معاصر خود شناخته شده است و باغ های سرسبز و محله های تاریخی آن متمایز است.

دبی

دبی یکی از شهر های امارات متحده عربی است . دبی از نظر جغرافیایی در ساحل خلیج فارس و به طور خاص بین امارت ابوظبی در ضلع غربی و جنوبی واقع شده است. دبی به دلیل یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر با 15.93 میلیون بازدیدکننده متمایز شده است. به دلیل بازارها، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، سواحل و مکان‌های دیدنی متمایز، و از برجسته ترین جاذبه های گردشگری آن:

  • دبی خانه بلندترین برج ساخته دست بشر در جهان است.
  • دبی یک پیست اسکی بر روی ماسه های صحرا دارد.
  • دبی نزدیک به 1000 کیلومتر سواحل دارد.
  • بزرگترین نمایش فواره در جهان را دارد.
  • این شامل بزرگترین مراکز خرید در جهان است.

سنگاپور

سنگاپور شهری در جمهوری سنگاپور است و یکی از مناطقی است که گردشگران را به خود جذب می کند. 14.67 میلیون بازدید کننده از آن بازدید کردند که با غذاهای متعددش متمایز بودند و به طور کلی به عنوان یک مقصد متمایز برای دوستداران غذا شناخته می شود، زیرا شامل مراکز خرید لوکس بسیاری است و شهری سرسبز و مدرن است.

کوالالامپور از شهرهای توریستی جهان

شهر کوالالامپور در مالزی واقع شده است و این شهر به دلیل چندفرهنگی بودن خانه مساجد و معابد است.کوالالامپور به خاطر خیابان های پر جنب و جوش و غرفه های فروشندگان خیابانی شهرت دارد. این شهر توسط ۱۳.۷۹ میلیون بازدیدکننده بازدید شده است.

استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول
مسجد سلیمانیه استانبول

شهر استانبول در ترکیه واقع شده است و یکی از شهرهای توریستی جهان شناخته می شود. به دلیل میراث تاریخی خود شناخته شده است. این شهر با مساجد و کلیساهای بیزانسی مشخص می شود. همچنین این شهر با تنوع غذاهای خود متمایز است زیرا ترکیبی از طعم های آسیایی و اروپایی را در بر می گیرد.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل