سفر به کشور تایلند

سفر به تایلند: تایلند با جزایر زیبا، سواحل گرمسیری متمایز است، اگر می خواهیدبه این کشور سفر کنید بهتر است از راهنمای توریستی استفاده کنید.

سفر به تایلند
سفر به تایلند تایلند با جزایر زیبا، سواحل گرمسیری و کوه های باشکوهش متمایز است، اگر می خواهید چند هفته را در آن سپری کنید، بهتر است از راهنمای توریستی استفاده کنید

سفر به کشور تایلند : تایلند یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی مدرن است و فعالیت اقتصادی آن بین سال های 1985 تا 1996 میلادی رشد بسیار زیادی داشته است.گردشگری منبع اصلی حمایت از درآمد بین المللی سالانه آن است. در جهان اولین منبع غذا در جهان، سپس کشت برنج از آن به مناطق مختلف جهان منتقل شد و تایلند هرگز مستعمره نشد و قبل از ظهور پادشاهی تایلند، چهار پادشاهی دیگر وجود داشت.

سفر به تایلند
سفر به کشور تایلند: تایلند با جزایر زیبا، سواحل گرمسیری و کوه های باشکوهش متمایز است، اگر می خواهید چند هفته را در آن سپری کنید، بهتر است از راهنمای توریستی استفاده کنید

تایلند در جنوب شرقی شبه جزیره هندوچین واقع شده است و از شرق با کامبوج و لائوس، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با میانمار و دریای آندامان همسایه است. پادشاهی شامل هفتاد و پنج استان است و هر استان دارای چندین محله و شهرداری است. پایتخت تایلند بانکوک است و بزرگترین شهر آن محسوب می شود و مرکز اصلی فرهنگ و صنعت و تجارت است. دارای یک جمعیت شصت و شش میلیون نفری که در رتبه بیستم از نظر تراکم جمعیت در جهان قرار دارد. در سال 1949 پس از میلاد به نام سیام تایلند نامیده می شد، اما به زودی به نام تایلند به معنای آزادی تغییر کرد، زمانی که فرماندار راما دستور تغییر آن را صادر کرد. نمادی از مردم آزاد که مردم تایلند هستند و درصد ملیت تایلندی 75 درصد، چینی 14 درصد، مالایی 4 درصد و حدود 10 درصد از اقلیت ها است و مذهب بودایی در آن رواج دارد.

سفر به کشور تایلند

تایلند با جزایر زیبا، سواحل گرمسیری و کوه های باشکوهش متمایز است، اگر می خواهید چند هفته را در آن سپری کنید، بهتر است از راهنمای توریستی استفاده کنید. از نظر سلامت، پزشکان توصیه می کنند واکسیناسیون مناسب علیه هپاتیت B را انجام دهید. و سایر داروها، در صورت لزوم واکسیناسیون، و توصیه می شود از توک توک اجتناب شود. چون نسبت به وسایل حمل و نقل دیگر بسیار گران است و یکی از چیزهای آزاردهنده ای که یک گردشگر می تواند با آن مواجه شود پشه است، بنابراین بهتر است دائماً ضد پشه در کیف قرار داده شود، مخصوصاً برای افرادی که پوست حساسی دارند.

مهم ترین مکان های توریستی تایلند

در اینجا مهم ترین مکان های توریستی در سفر به کشور تایلند آمده است:

  • خلیج فانگ نگا: منطقه خلیج فانگ نگا یکی از متمایزترین مناطق تایلند است و آنچه بیشتر آن را متمایز می کند سنگ های آهکی است که به صورت عمودی در آب های سبز زمردی آن واقع شده اند که در شمال پوکت، شامل 42 جزیره، با مساحت حدود 400 کیلومتر مربع وسعت دارد و مشخصه آن آب‌های آن در طول سال آرام است و از نظر ظاهری شبیه خلیج هالونگ در ویتنام است.
  • جزایر سیمیلان: جزایر سیمیلان از زیباترین جزایر دریای آندامان هستند. این به دلیل آب های آبی شفافی است که اطراف آن را احاطه کرده است و در حدود 84 کیلومتری شمال غربی پوکت است و یکی از بهترین مناطق برای غواصی در جهان است و یکی از بارزترین ویژگی های صخره های عظیمی است که روی آن گسترده شده اند. سواحل جنوبی و غربی آن در بسیاری از جزایر.
  • پارک ملی خائو سوک: پارک ملی خائو سوک در پنجاه کیلومتر مربع در شمال شرقی خائو لک واقع شده است و یکی از مقاصد سفر به تایلندمحسوب می شود. بخشی از استان سورات تانی است که شامل سد راچاپراوا می شود.
  • آبشار Erawan : آبشار Erawan در شمال غربی شهر کانچانابوری در حدود چهل کیلومتر فاصله با مساحتی در حدود 550 کیلومتر مربع واقع شده است و گردشگران چهار ساعت طول می کشند تا آن را کشف کنند و از مناظر خیره کننده آن لذت ببرند.
  • پارک ملی کائو یای: پارک ملی کائو یای با ماشین حدود سه ساعت با بانکوک فاصله دارد. این پارک یکی از جذاب ترین پارک های ملی برای گردشگران سفر به کشور تایلند است.از نظر مساحت در بین پارک های ملی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.این پارک یکی از پارک های جهانی یونسکو است. سایت های میراث و شامل آبشارهای عظیم، دره ها و کوه های حاصلخیز.
  • آبشار تی لو سو: آبشار تی لو سو در استان تاک و بر روی رودخانه مای در ارتفاع 250 متری و عرضی حدود 450 متر قرار دارد و از مرز میانمار و تایلند حدود چند کیلومتر فاصله دارد. شرق و آبشار Thi Lo Su در مکانی دورافتاده قرار دارد، زیرا از چهار ردیف تشکیل شده است و پس از رسیدن به پارک، برای رسیدن به آن باید 2 کیلومتر پیاده روی کنید.
  • غار تام لوت: غار تام لوت طولانی ترین غار تایلند به طول 1666 متر است که از مرز میانمار و تایلند حدود 15 کیلومتر فاصله دارد و در هنگام سفر به کشور تایلند با ماشین تا خلیج شمالی در استان مای هونگ سون حدود یک ساعت فاصله دارد و می توانید غار را با قایق یا پیاده به گشت و گذار بپردازید و در حین گشت و گذار می توان از راهنماها استفاده کرد.
  • جزایر فی فی: جزایر فی فی یکی از زیباترین جزایر جنوب شرقی آسیا هستند که با قایق تندرو حدود 45 دقیقه با کرابی یا پوکت فاصله دارند و با کشتی حدود 90 دقیقه فاصله دارند و از شش جزیره تشکیل شده است و ویژگی های آن آب های فیروزه ای جذاب آن است.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل