زیباترین جزایر جهان کجا هستند؟

بازدید از زیباترین جزایر جهان یک نوع مهم گردشگری است و می تواند منبع درآمد اقتصادی برای کشورهایی دارای یک یا چند جزیره باشد.

جزایر بالی زیباترین جزایر جهان
جزایر بالی زیباترین جزایر جهان

بازدید از زیباترین جزایر جهان پراکنده در سراسر جهان یک نوع مهم گردشگری است. جایی که منبع درآمد اقتصادی برای کشورهایی باشد که دارای یک یا چند جزیره زیبا هستند که از نظر طبیعت، آب و هوا، ویژگی‌های جغرافیایی و مکان‌های گردشگری متمایز می‌ شوند. بنابراین، بسیاری از مردم مشتاق بازدید از جزایر زیبا هستند. با شرکت در سفرهای مختلف توریستی، جزیره به عنوان یک منطقه خشکی که از هر جهت توسط آب احاطه شده است، تعریف می شود و جزایر و جزایر جمع آوری شده و جزیره به این نام نامیده می شود. زیرا از بیشتر زمین های خشکی جدا شده و ممکن است زمین برخی از جهات جزیره را احاطه کند و سپس نام آن شبه جزیره شود و به گروه جزایری که در کنار یکدیگر قرار دارند مجمع الجزایر می گویند.

زیباترین جزایر جهان

تعداد زیادی جزایر طبیعی زیبا در کشورها و مناطقی از جهان پراکنده شده است که در ادامه اطلاعاتی در مورد زیباترین این جزایر آورده شده است.

جزیره پالاوان یکی از زیباترین جزایر جهان

جزیره پالاوان استانی است که در فیلیپین واقع شده است و مرکز آن شهر پورتو پرینسسا است و با توجه به گستره جغرافیایی خود به عنوان یکی از بزرگترین استان های فیلیپین طبقه بندی می شود. دریای سولو و دریای جنوبی چین. و جزیره پالاوان و سواحل آن از مکان های زیبای گردشگری جهان هستند. به دلیل طبیعت شگفت انگیز و جاذبه های دیدنی آن.

جزیره بوراکای

جزیره بوراکای یکی از زیباترین جزایر جهان در بخش غربی فیلیپین، در حدود 315 کیلومتری جنوب مانیل واقع شده است. این جزیره به عنوان جزیره ای کوچک شناخته می شود و شامل گروهی از سواحل ساخته شده از ماسه است. سواحل شنی آن شهرت جهانی دارند. از این رو جزیره بوراکای در زمره اقامتگاه های مهم گردشگری در سراسر جهان طبقه بندی می شود.

جزیره بالی

جزایر بالی زیباترین جزایر جهان
جزایر بالی زیباترین جزایر جهان

جزیره بالی در اندونزی واقع شده است و مشخصه آن این است که شامل مجموعه ای از سواحل است که دارای شن های سفید است و آب آن را به یکی از بهترین مکان ها برای غواصی و جنگل های سرسبز و یا لذت بردن از گردشگران تبدیل کرده است و دارای امکانات بهداشتی مانند استراحتگاه های مناسب برای گردشگران است.

جزیره کائوآی

Kauai به عنوان زیباترین جزایر جهان و جزیره سبز شناخته می شود. این جزیره به دلیل حفظ حالت طبیعی خود که شامل آرامش، خلوص و عدم وجود امکانات تجاری در آن است، دارای گروه بزرگی از سواحل با بیش از 60 سواحل و همچنین جاده های ماشین سواری و طبیعت زیبا است . آبشارها ؛ بنابراین جزیره کائوآی مکان مناسبی برای ورزش های آبی و غواصی است.

جزیره کائوآی
جزیره کائوآی

مائویی

جزیره مائوئی در هاوایی واقع شده است و دارای ویژگی‌های آتشفشانی به شکل دهانه‌ها، آبشارها و سواحل زیبا است که با شن‌های رنگارنگ، ترکیبی بین رنگ‌های قرمز، سفید و سیاه مشخص می‌شود و به گردشگران این امکان را می‌دهد تا از تماشای طلوع خورشید لذت ببرند. جزیره مائویی که بلندترین قله کوه آتشفشانی است که ارتفاع آن به حدود 10000 فوت می رسد، دارای مکان هایی است که برای فعالیت های ورزشی، بازی گلف، و طیف وسیعی از ورزش ها و بازی های آبی مانند اسکیت بورد، غواصی، شنا و بسیاری از موزه های متنوع

 

جزیره سانتورینی

جزیره سانتورینی به عنوان یکی از بناهای طبیعی زیبای یونان طبقه بندی می شود که شامل گروهی از سواحل با طبیعت آتشفشانی است، همچنین با ماسه سیاه خود متمایز است و ساحل قرمز آن یکی از زیباترین سواحل است. جایی که شامل بسیاری از مکان‌ های باستان‌ شناسی متمایز است و در جزیره سانتورینی مجموعه‌ ای از زمین‌ های زراعی، مناطق سرسبز و شیب‌ های بلند که در آن گروهی از ساختمان‌ ها با گنبد های آبی و سفیدشان مشخص می‌شود، جزیره سانتورینی بازدید از هنر را برای گردشگران فراهم می‌ کند. گالری ها و طیف وسیعی از فعالیت های توریستی مانند سفرهای پیاده روی، تپه نوردی و صخره نوردی، غواصی، و مسابقات کایاک سواری.

 

جزیره ججو یکی از زیباترین جزایر جهان

جزیره ججو در ایالت کره جنوبی واقع شده است و در بین جزایر گرمسیری طبقه بندی می شود. این جزیره با سواحل فوق العاده اش متمایز است. همچنین دارای جاذبه های گردشگری مهم زیادی مانند موزه ملی و آبشارهای مختلف است. مانند آبشار چئونگیون.

 

جزیره کاپری

جزیره کاپری در ایتالیا در استان ناپل در منطقه کامپانیا واقع شده است و یکی از جزایر متمایز ایتالیایی است. جایی که سواحل زیبایی دارد و شامل باغ های معروف آگوست و غار معروف به گروتا مرویگلیوسا است، همچنین غارها، کوه ها و سواحل شگفت انگیز زیادی دارد.

 

جزایر کپک زده

مالدیو یکی از کشورهایی است که در قسمت جنوبی قاره آسیا واقع شده است و سرزمین آن دشتی هموار و عاری از ارتفاعات و فلات است. ارتفاع آن از سطح دریا از حدود 2 متر تجاوز نمی کند و با آب و هوای استوایی آن که تحت تأثیر بادهای موسمی است مشخص می شود. مالدیو یکی از مکان های متمایز برای تعطیلات است. به دلیل طبیعت زیبا و سواحل فوق العاده آن.

جزیره وای هکه

جزیره Waiheke یکی از زیباترین جزایر جهان و جزایری است که در نیوزلند و به طور خاص در مرکز اوکلند قرار دارد و با ترکیبی زیبا و شگفت‌انگیز از جنگل‌ها، فضای سبز کشاورزی، سواحل آبی، باغ‌های زیتون و انگور مشخص می‌شود و امکان دسترسی به آن وجود دارد. Waiheke با استفاده از کشتی آبی، و طول می کشد این سفر حدود 35 دقیقه از وسط اوکلند است، و این جزیره همچنین برای بسیاری از فعالیت های توریستی خود، مانند اسب سواری و دوچرخه سواری در کوهستان مشهور است.

جزیره وای هکه
جزیره وای هکه

جزیره هیلتون هد

جزیره هیلتون هد در کارولینای جنوبی در آمریکا واقع شده است و یکی از جزایر توریستی متمایز برای انجام ورزش هایی مانند والیبال، تنیس و گلف به حساب می آید. این جزیره به گردشگران امکان دیدن باتلاق های آبی و طبیعت متمایز را می دهد. و از فانوس دریایی هاربر تاون که نماد جزیره است دیدن کنید.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل