مکان های توریستی تاجیکستان

بهترین مکان های توریستی تاجیکستان: این کشور کوهستانی به خاطر مناظر الهام بخش با قله های کوهستانی باشکوه و دریاچه های شفاف، معروف است.

مکان های توریستی تاجیکستان
مکان های توریستی تاجیکستان

بهترین مکان های توریستی تاجیکستان: این کشور کوهستانی و محصور در خشکی در آسیای مرکزی، به خاطر مناظر الهام بخش با قله های کوهستانی باشکوه و دریاچه های شفاف، علاوه بر جاذبه های دیدنی، معروف است. که در زیر برای کمک به برنامه ریزی سفر خود به شما ارائه خواهیم کرد:

  • دریاچه اسکندرکول : دریاچه اسکندرکول در بین کوه های باشکوه فان قرار گرفته است. این دریاچه یکی از بزرگترین دریاچه های یخبندان شمال غربی کشور است. که به دلیل آب های آبی شفاف، فضای بی نظیر و سواحل آرامش بی نظیرش مشهور است. جایی که می توانید در یکی از مهمانسراهای پراکنده در آنجا استراحت کنید. اگر از علاقه مندان به پیاده روی، کمپینگ و شنا نیز هستید. این دریاچه شگفت انگیز هر آنچه را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهد، علاوه بر این می توانید با اجاره یک اتاقک به گشت و گذار بپردازید. مانند قایق از استراحتگاهی Turbaza و لذت بردن از مناظر خیره کننده اطراف خود.
  • شهر خجند  شهر خجند به عنوان مکان های توریستی تاجیکستان و یکی از مهم ترین مراکز صنعتی، علمی، فرهنگی و تاریخی تاجیکستان و کریسمس است و فرصت استراحت در کنار فواره ها و مجسمه های شگفت انگیز باغ سامانی را از دست ندهید .
مکان های توریستی تاجیکستان
مکان های توریستی تاجیکستان

 

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.