پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه

پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه یکی از بصرفه ترین پرواز های داخلی ترکیه برای ایرانیان است که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

هزینه سفر به ترکیه
هزینه سفر به ترکیه

پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه یکی از بصرفه ترین پرواز های داخلی ترکیه برای ایرانیان است که معمولا از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.
فرودگاه بین المللی آغری (Agri Airport) در شرق ترکیه، فرودگاهی است که پروازهای مستقیم به شهر استانبول در ترکیه دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی مختلفی از جمله Turkish Airlines و Pegasus Airlines پروازهایی با مقصد استانبول از این فرودگاه ارائه می‌دهند. زمان سفر با توجه به شرکت هواپیمایی و تعداد پروازهای روزانه متفاوت است.

هزینه پرواز استانبول از شهر آغری

سیاست کلیه کشور ترکیه افزایش تعداد بازدیدکنندگان از شهرهای گردشگر پذیر این کشور است. بنابراین هزینه پرواز در سطح کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای دیگر به نسبت بسیار پایین تری قرار میگیرد.

گفتنی است هزینه پرواز استانبول از شهر آغری به عنوان یکی از مثال های کاهش هزینه برای مسافران ایرانی به حساب می‌آید. چرا که مسافران ایرانی می توانند همانند هم وطنان کشور ترکیه از پروازهای داخلی این کشور استفاده کنند. بنابراین شما نیز می توانید جهت کاهش هزینه های خود در مسیر سفر به استانبول و سایر شهرها از فرودگاه های داخلی نزدیک به مرز ایران استفاده کنید.

البته باید یادآور شد که به منظور دریافت بلیت پروازهای داخلی کشور ترکیه نیاز به هماهنگی با یک آژانس گردشگری معتبر و دریافت وجه بلیط ترکیش ایرلاین و یا سایر شرکت‌های هواپیمایی فعال در سطح کشور ترکیه دارید.

پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه
پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه

ویژگی های پرواز های ترکیش

ترکیش ایرلاین یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است و ویژگی‌های زیر را برای پروازهای خود دارد:

  • پروازهای بین‌المللی: ترکیش ایرلاین بیش از 300 مقصد بین المللی در 120 کشور را پوشش می‌دهد.
  • خدمات رفاهی: ترکیش ایرلاین در پروازهای خود به مسافران خود از جمله وعده‌های غذایی با کیفیت، نوشیدنی های گوناگون، سیستم سرگرمی، پوشش وسایل راحتی و تلویزیون روی صندلی ارائه می‌دهد.
  • امکانات فرودگاهی: ترکیش ایرلاین در فرودگاه‌های مختلفی دفاتر خود دارد و خدماتی مانند اتاق انتظار، رستوران، کافی‌شاپ، وی آی پی و سیستم تهویه مطبوع را برای مسافران خود فراهم می‌کند.
  • امکانات خاص برای مسافران بیزینس: ترکیش ایرلاین برای مسافران بیزینس خود، امکاناتی مانند صندلی‌های تخت‌شو، خدمات ویژه در فرودگاه، دسترسی به سالن‌های VIP و غیره را فراهم می‌کند.
  • مسئولیت اجتماعی: ترکیش ایرلاین به عنوان یک شرکت اجتماعی‌مدار، به صورت مداوم در برنامه‌های مختلفی شرکت کرده و سعی در ارائه خدمات بهتر به مسافران خود دارد.
  • کیفیت و ایمنی: ترکیش ایرلاین با داشتن یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسل هواپیماهای بوئینگ و ایرباس، به همراه تیمی مجرب از خلبانان و پرسنل خدماتی، تلاش می‌کند کیفیت و ایمنی پروازه

ویژگی های مسیر آغری به استانبول

پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی موجود در در کشور ترکیه می باشد. چرا که بسیاری از ایرانیان با عبور از مرز بازرگان می توانند خود را به شهر آغری ترکیه رسانده و از پرواز های داخلی این کشور با قیمت استثنایی استفاده کنند.

از جمله اصلی ترین ویژگی های پرواز استانبول از شهر آغری ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان پرواز: پروازهای مسافربری بین آغری و استانبول، معمولاً در ساعت های متفاوتی از روز ارائه می‌شوند و شرکت‌های هواپیمایی مختلف با توجه به نیاز و تقاضای مسافران، برنامه‌های پروازی مختلفی را در این مسیر ارائه می‌دهند.
  • نوع هواپیما: شرکت‌های هواپیمایی مختلف با استفاده از هواپیماهای مختلفی مانند ایرباس و بوئینگ، پروازهای خود را در این مسیر انجام می‌دهند.
  • خدمات رفاهی: در پروازهای بین المللی از جمله پروازهای بین آغری و استانبول، معمولاً وعده‌های غذایی با کیفیت، نوشیدنی ها، سیستم سرگرمی، پوشش وسایل راحتی و تلویزیون روی صندلی به مسافران ارائه می‌شود.
  • زمان سفر: مسافران می‌توانند با توجه به زمان سفر خود، برای رفاه بیشتر در طول پرواز، نوع صندلی خود را از بین صندلی‌های استاندارد، صندلی‌های با امکانات بیشتر مانند صندلی‌های بیزینس و یا صندلی‌های تخت‌شو انتخاب کنند.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل