هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا Lara Barut Collection

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا هتل ساحلی در آنتالیا است که دارای رستوران و اسپا با حمام ترکی است. فقط 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا یک هتل ساحلی در آنتالیا است که دارای 8 رستوران آلاکارت و اسپا با حمام ترکی است. فقط 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و امکانات باشگاه کودکان، استخرهای داخلی و خارجی با سرسره‌های آبی را ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند از سواحل فقط برای بزرگسالان لذت ببرند.

اتاق‌های بزرگ هتل باروت شامل بالکن‌های جادار با میز و صندلی‌ها است. هر اتاق دارای ناحیه نشیمن مجهز به تلویزیون LCD، پخش کننده DVD (در صورت درخواست) و … است. هتل خدمات تعویض رختخواب را برای ارائه راحتی بیشتر به میهمانان ارائه می‌دهد.

میهمانان می‌توانند در مرکز سلامت و زیبایی Tuva Eurasian Spa & Thalasso، که دارای امکانات اسپا، سونا و یک مرکز زیبایی است، استراحت کنند. برای افراد فعال، همچنین وجود دارد زمین‌های تنیس و اسکواش، باشگاه ورزشی، گلف مینی و یک مرکز ورزش‌های آبی.

رستوران‌های هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا غذاهای بین‌المللی و محلی غنی را هم در داخل و هم در فضای باز ارائه می‌دهند. منوی بدون گلوتن، بدون لاکتوز و وگان نیز موجود است. همچنین یک قنادی وجود دارد که شیرینی‌های لذیذ ارائه می‌دهد.

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا

برنامه‌های سرگرمی توسط تیم انیمیشن هتل باروت لارا کالکشن برگزار می‌شود و می‌توانید در شب‌ها از موسیقی زنده در باشگاه شبانه محلی لذت ببرید.

ویژگی های هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا دارای ویژگی‌های زیر است:

  • موقعیت: این هتل در ساحل آنتالیا واقع شده و فقط 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا است.
  • رستوران‌ها: هتل دارای 8 رستوران آلاکارت است که غذاهای بین‌المللی و محلی را هم در داخل و هم در فضای باز ارائه می‌دهند. منوی بدون گلوتن، بدون لاکتوز و وگان نیز موجود است.
  • اسپا: هتل دارای اسپا با حمام ترکی است.
  • اتاق‌ها: اتاق‌های بزرگ هتل شامل بالکن‌های جادار با میز و صندلی‌ها است. هر اتاق دارای ناحیه نشیمن مجهز به تلویزیون LCD، پخش کننده DVD (در صورت درخواست) و مینی‌بار است.
  • امکانات ورزشی: برای افراد فعال، همچنین وجود دارد زمین‌های تنیس و اسکواش، باشگاه ورزشی، گلف مینی و یک مرکز ورزش‌های آبی.
  • سرگرمی‌ها: برنامه‌های سرگرمی توسط تیم انیمیشن هتل برگزار می‌شود و می‌توانید در شب‌ها از موسیقی زنده در باشگاه شبانه محلی لذت ببرید.

رزرو هتل Lara Barut Collection

  • ابتدا باید یک نمایندگی معتبر و مورد اعتماد را انتخاب کنید.
  • سپس باید تاریخ و مدت اقامت خود را مشخص کنید. شما می‌توانید از تقویم‌های آنلاین موجود در وبسایت‌های مسافرتی، برای مشاهده ظرفیت و قیمت هتل در تاریخ مورد نظر خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که قیمت هتل ممکن است بسته به فصل، روز هفته، تعطیلات و تخفیف‌های اعمال شده تغییر کند.
  • باید نوع و تعداد اتاق‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها با ابعاد، ظرفیت، منظره و امکانات متفاوت است. شما می‌توانید از تصاویر و توضیحات موجود در وبسایت‌های مسافرتی، برای مشاهده جزئیات هر اتاق و انتخاب آن بر اساس نیاز و بودجه خود استفاده کنید.

    هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
    هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
  • باید اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد کنید. شما باید نام، نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل، شماره پاسپورت و سایر اطلاعات مورد نیاز را برای رزرو هتل ارائه کنید. همچنین باید روش پرداخت خود را انتخاب کنید. برخی از نمایندگی‌ها امکان پرداخت آنلاین با کارت اعتباری یا کارت بانکی را فراهم می‌کنند. برخی دیگر نیازمند پرداخت نقدی یا چک در زمان تحویل بلیط هستند. شما باید با شرایط و قوانین هر نمایندگی آشنا شوید و از اعتبار و امنیت آن‌ها مطمئن شوید.
  • باید تاییدیه رزرو هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا را دریافت کنید. پس از انجام مراحل قبلی، شما باید یک ایمیل یا پیامک حاوی تاییدیه رزرو هتل و شماره رهگیری آن را از نمایندگی دریافت کنید. این تاییدیه شامل اطلاعات مهمی مانند نام و آدرس هتل، تاریخ و مدت اقامت، نوع و تعداد اتاق‌ها، قیمت کل و جزئیات پرداخت است. شما باید این تاییدیه را چاپ کنید و در زمان ورود به هتل به همراه پاسپورت خود ارائه کنید.
  • باید از اقامت خود در هتل لذت ببرید. هتل باروت لارا کالکشن یکی از بهترین هتل‌های منطقه لارا است که دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی می‌باشد. شما می‌توانید از استخر‌ها، ساحل، رستوران‌ها، باشگاه، سالن بازی، سونا، ماساژ و سایر خدمات هتل استفاده کنید. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های نزدیک به هتل، مانند پارک آبی آکوا آتلانتیس، موزه مجسمه‌های شنی آنتالیا و شهر قدیمی مارینال دیدن کنید.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.