مهم ترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی

گردشگری کره جنوبی بر اساس بازدید از چند بنای تاریخی و قدیمی مانند موزه کره می شود که به دلیل راز های پنهان خود گردشگران را جذب می کنند

موزه ملی کره جنوبی یکی از جاذبه های گردشگری این کشور
موزه ملی کره جنوبی یکی از جاذبه های گردشگری این کشور

موزه ملی کره

موزه ملی کره (انگلیسی: National Museum of Korea)، واقع در شهر سئول کره، یکی از بهترین موزه های کشور محسوب می شود و مهمترین آنها به شمار می رود. این موزه یکی از جاذبه ها گردشگری کره جنوبی و موزه هایی است که تاریخ کشور باستان را تا دوره امپراتوری کره در آغاز قرن بیستم به نمایش می گذارد. این بنا شامل گروهی از نمایشگاهها از جمله: گالری سلسله چوزون و گالری بخور بخور Baekje ( انگلیسی: The Baekje Incense)، به گنجینه های طلایی مقبره Hwangham و نمایشگاه های دیگر.

موزه ملی کره جنوبی یکی از جاذبه های گردشگری این کشور
موزه ملی کره جنوبی یکی از جاذبه های گردشگری این کشور

کوه یوانگسان در گردشگری کره جنوبی

کوه اینوانگسان، که حدود 338 متر ارتفاع دارد، در حومه سئول واقع شده است و دارای جاذبه های توریستی فراوانی است که علاوه بر اینکه مقصدی برای بسیاری از گردشگران است، یکی از مشهورترین مکانهای گردشگری کره جنوبی است؛ برای لذت بردن از این مکان های دیدنی، شامل: کاخ ها، قلعه ها، برج N سئول، علاوه بر مقر رئیس جمهور کره و خانه آبی.

جزیره ججو

جزیره ججو یکی از مقاصد گردشگری کره مورد علاقه محسوب می شود. برای ماه عسل ؛ این جزیره یکی از بزرگترین جزایر در کره جنوبی است، زیرا جزیره خدایان را مشخص می کند، علاوه بر غارهای شامل آن، که شکل گرفته اند.
نتیجه جریان گدازه، و همچنین ستون های گدازه و لوله های گدازه. لوله گدازه Mangangula یکی از مکانهایی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو طبقه بندی شده است.

کاخ گیونگ بوک گونگ

کاخ گیونگ بوک گونگ (انگلیسی: Gyeongbokgung Palace) واقع در شهر سئول مشهورترین کاخ سلطنتی در کره جنوبی محسوب می شود. قدمت ساخت آن به سال هزار و سیصد و نود و پنج بر می گردد و با معماری باشکوه و عظیم خود، علاوه بر این که دارای ساختارهای تزئینی به شیوه ای دقیق و دقیق است، مشخص می شود، زیرا دانید بازدیدکنندگان گردشگری کره جنوبی می توانند در داخل این دو گشت و گذار کنند.

کاخ چانگدئوکونگ از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

کاخ Changdeokgung یکی از زیباترین قصرهای سئول است. این مکان یکی از مکانهایی گردشگری کره است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این کاخ، که بنای آن به سال چهارصد و پنج بعد از میلاد برمی گردد، با طراحی باشکوه آن متمایز شده است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل