مهمترین مناطق توریستی سوئیس

مهمترین مناطق توریستی سوئیس شامل مناطق مختلفی مانند کوه ماترهون، صومعه سنت جان و پارک ملی این کشور می گردد.

مهمترین مناطق توریستی سوئیس
مهمترین مناطق توریستی سوئیس

مهمترین مناطق توریستی سوئیس شامل مناطق مختلفی مانند کوه ماترهون، صومعه سنت جان و پارک ملی این کشور می گردد. که همه ساله گردشگران بسیاری را به این کشور جذب می کند.

کوه ماترهورن

کوه ماترهون یکی از مناطق توریستی سوئیس در محدوده رشته کوه آلپ در مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد. به دلیل داشتن مناظر زیبا و همچنین موقعیت بسیار خوبی که در ورزش کوهنوردی دارد یکی از معروف ترین کوه های جهان است. گفتنی است که سالانه افراد زیادی با هدف صعود به آن و رسیدن به قله از آن دیدن می کنند و برخی موفق به رسیدن به این هدف می شوند و برخی ناکام می مانند. روستای زرمات در دامنه این کوه قرار دارد بهترین زمان برای بازدید این نسل در اواخر جولای، آگوست و سپتامبر هستند که فضای مناسبی برای تمرین ورزش کوهنوردی است.

صومعه سنت جان

مهمترین مناطق توریستی سوئیس
مهمترین مناطق توریستی سوئیس

صومعه سنت جان در شهر مونستر، که بخشی از دره گریسونز در منطقه خاور دور سوئیس در میانه قاره اروپا ، نزدیک مرز ایتالیا و اتریش است، واقع شده است. به عنوان یکی دیگر از مناطق توریستی سوئیس شناخته می شود. این صومعه در فهرست یونسکو قرار گرفت. فهرست میراث جهانی در سال 1983 پس از میلاد، و اهمیت خود را به دلیل تجسم هنر کارولینگ، میراث دوره کارولینگ، نقاشی‌های دیواری قرون وسطی اولیه، نقاشی‌های دیواری رومی و بسیاری دیگر به دست آورد.

پارک ملی سوئیس

پارک ملی سوئیس در رشته کوه های آلپ به ویژه در دره انگادین در نزدیکی ایتالیا واقع شده است. این پارک به عنوان یکی از مناطق توریستی سوئیس مساحتی به وسعت 170 کیلومتر دارد. که 80 کیلومتر آن مسیرهای مخصوص پیاده روی و پیاده روی است و بین ماه های می و اکتبر و بهترین زمان برای بازدید از مناطق مرتفع آلپ است.

مهم ترین شهرهای توریستی سوئیس

ژنو در غرب سوئیس و در نزدیکی مرز آن با فرانسه، بین رشته کوه های آلپ و جورا، مشرف به دریاچه ژنو قرار دارد. این منطقه دومین شهر بزرگ سوئیس به حساب می آید. تاریخ تاسیس آن به سال 1191 بعد از میلاد برمی گردد و به عنوان پایتخت سوئیس و یکی از مناطق توریستی سوئیس شناخته می شود. به دلیل جاذبه های گردشگری، موزه ها و مکان های تاریخی در فهرست میراث جهانی قرار گرفته است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل