زیباترین کشورهای دنیا کدامند؟

زیباترین کشورهای دنیا به واسطه دارا بودن ویژگی های خاصی مانند طبیعت بی نظیر یا شهر سازی در چند مورد مختلف مورد شناسایی قرار می گیرند.

ایتالیا زیباترین کشورهای دنیا
ایتالیا زیباترین کشورهای دنیا

زیباترین کشورهای دنیا به واسطه دارا بودن ویژگی های خاصی مانند طبیعت بی نظیر یا شهر سازی های منطبق با استاندارد های بین المللی در چند مورد مختلف مورد شناسایی قرار می گیرند؛ در ادامه به بررسی برخی از معروف ترین شهر های زیبای جهان می پردازیم.

زیباترین کشورهای دنیا

کشورهای جهان با بسیاری از ویژگی ها و ویژگی های متمدنانه و طبیعی که به آنها زیبایی خاص خود را می بخشد، از یکدیگر متمایز می شوند که ناشی از تنوع ویژگی های طبیعی آنها مانند کوه ها، رودخانه ها، دریاچه ها و دشت های سرسبز است. بسیاری از کشورها نیز زیبایی مدنی دارند که در هنر معماری آنها نمایان می شود، که شامل زیبایی بناها و امکانات موجود در آنها می شود که قدمت برخی از آنها به دوران باستان تاریخی می رسد و همه اینها به روشن شدن میزان زیبایی فرهنگی هر کشور کمک می کند. و در زیر اطلاعاتی در مورد زیباترین کشورهای دنیا آورده شده است:

اسکاتلند یکی از زیباترین کشورهای دنیا

اسکاتلند زیباترین کشور جهان است، به دلیل ویژگی‌ های طبیعی متمایز، زمین‌ های مرتفع، تپه‌ ها و سواحل بر روی آن گسترده شده و وجود قلعه‌ های صخره‌ ای که عمیق فراوان از ویژگی‌ های آن است.

کانادا

کانادا یکی از زیباترین کشورهای دنیا است که حیات وحش آن شامل آبشار نیاگارا که یکی از آبشار های زیبا به حساب می آید و پارک ملی بنف که شامل گروهی از دریاچه ها در رشته کوه های راکی ​​است می باشد.

نیوزلند یکی از زیباترین کشورهای دنیا

نیوزلند با زیبایی طبیعت خود مشخص می شود که شامل گروهی از ویژگی های طبیعی متنوع، مانند کوه ها و تپه های متمایز است، نیوزلند شامل کوه های آلپ شمالی است و کوه ماکوراکو یکی از بلندترین قله های آن است. ارتفاع آن به 1727 متر می رسد و دشت های متعددی مانند دشت های شبه جزیره اوکلند و دشت های هاستینگز وجود دارد.

ایتالیا

ایتالیا زیباترین کشورهای دنیا
ایتالیا زیباترین کشورهای دنیا

ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی متنوع است که از نظر زیبایی ظاهری در ویژگی های متنوعش اعم از طبیعی، تاریخی، اجتماعی یا فرهنگی نمایان است.
همچنین شهرهای بزرگ و کوچکش که هر کدام دارای طبیعت و سبک زندگی متفاوتی با یکدیگر هستند، مشخص می شود.  یکی از خصوصیات نواحی ایتالیا این است که به تنوع غذاهای آماده ایتالیایی معروف هستند.

انگلستان

انگلستان یکی از کشورهای زیبای جهان به حساب می آید که دارای بناهای تاریخی و سواحل آبی شگفت انگیز است. جایی که گردشگران می توانند با اتوبوس از ساحل دورست دیدن کنند، بازدیدکنندگان می توانند از جزیره وایت یا سواحل فسیلی کورنوال نیز دیدن کنند.

ایالات متحده آمریکا

طبیعت ایالات متحده آمریکا به طبقه بندی آن در بین زیباترین کشورهای دنیا کمک کرده است. این شامل گروهی از پارک ها مانند کنیون و یوسمیتی است که بخشی از پارک های ملی هستند و بسیاری از شهرها، قله های مرتفع و دیگر مکان های دیدنی زیبا.

اسلوونی

اسلوونی دارای مکان های فرهنگی، تاریخی و توریستی بسیاری است که به طبقه بندی آن در بین زیباترین کشورهای دنیا کمک کرده است. جایی که افراد زیادی برای عکاسی از آن بازدید می‌ کنند، اسلوونی دارای ویژگی‌ های معماری باروک است که با خیابان‌ ها و جاده‌ های متمایز همراه است.
مشخصه اسلوونی گسترش گروهی از بناهای طبیعی مانند دریاچه بلد است که یکی از آنهاست. دریاچه های یخچالی که دارای چشمه های آب گرم است.

پرو

پرو یکی از کشورهای زیبا در جهان است. جایی که دارای یک قله کوه متمایز متعلق به کوه رنگین کمان و گروهی از ویژگی های معماری مربوط به تمدن باستانی اینکاها، جنگل های بارانی بسیاری از طبیعت، گروهی از زمین های بیابانی، و قله های کوه پوشیده از برف است.

فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای زیبای جهان است که به گردشگران امکان پیاده روی در نزدیکی دریاچه انسی، گشت و گذار در خیابان ها و جاده های پاریس و مجموعه ای از آثار طبیعی متمایز مانند کوه های پیرنه و کوه های ژورا را می دهد که شبیه تپه ها هستند.

یونان

یونان با زیبایی تاریخی خود متمایز است و مالک شهر آتن است که یکی از شهرهای تاریخی متمایز است. از آنجایی که مغازه ها، هتل ها و موزه های مهم زیادی در آن وجود دارد. منطقه میکونوس را نیز در خود جای داده است که با طبیعت آب های آن مشخص می شود.

تایلند

تایلند با زیبایی های مرتبط با فرهنگ خود مشخص می شود. تایلند که دارای اقامتگاه های توریستی شگفت انگیز بسیاری است و گردشگران برای درمان و تمرین یوگا از آن دیدن می کنند، تایلند نیز با دیدنی های زیبای بانکوک متمایز است .

ترکیه

سفر به استانبول با قطار
سفر به استانبول با قطار

ترکیه دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی است. که گردشگران را ترغیب می کند تا برای دیدن آن از آن دیدن کنند، زیرا دارای مجموعه ای از قلعه ها و مساجد و جاذبه های طبیعی بسیار زیبا است، مانند دریاچه هایی که دارای آب غنی از مواد معدنی هستند.

هندوستان

هند مجموعه ای از نقاط دیدنی دارد که به طبقه بندی آن در بین کشورهای زیبای جهان کمک کرده است. سرزمین های آن سواحل شنی در منطقه گوا و در منطقه آجانتا گروهی از غار های بودایی و سمت شمالی کشمیر هند وجود دارد. به دلیل گسترش اسکی در آن منطقه سوئیس نامیده شد.

سری لانکا

سریلانکا دارای نقاط دیدنی بسیاری است که به یکی از کشورهای زیبای جهان کمک کرده است. سفر توریستی به آن سفری زیبا است و شامل سوار شدن به قطار، خوردن غذاهای محلی، دیدن مزارع کاشته شده با چای و بازدید از بازارهای معروف آن به نام پتا است.

نپال از زیباترین کشورهای دنیا

نپال یکی از کشورهای زیباست که زیبایی آن در پایتخت آن کاتماندو به نمایش گذاشته شده است. دارای بسیاری از ویژگی های معماری متمایز و همچنین ارتفاعات کوهستانی بسیاری است.

استرالیا

استرالیا دارای خط ساحلی تا 16000 مایل است و برخی از آنها دارای سواحلی هستند که جزو زیباترین سواحل جهان طبقه بندی می شوند. همچنین دارای یک صخره سد طبیعی متمایز است. جزیره تاسمانی و شهر سیدنی از مناطق زیبای جهانی در استرالیا و بهترین سواحل هستند.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل