زیباترین موزه های جهان در شهر ها و کشور های مختلف

زیباترین موزه های جهان در نقاط مختلف جغرافیایی واقع شده اند و هر کدام از آنها در بر گیرنده آثار شگفت انگیزی هستند.

زیباترین موزه های جهان
زیباترین موزه های جهان

زیباترین موزه های جهان در نقاط مختلف جغرافیایی واقع شده اند و هر کدام از آنها در بر گیرنده آثار شگفت انگیزی هستند.

موزه اورسی

موزه اورسی
موزه اورسی

موزه اورسی (به فرانسوی: Musee d’Orsay) در پاریس، فرانسه واقع شده است و یکی از زیباترین موزه های جهان و موزه هنرهای زیبا در جهان به شمار می رود.
در ساختمان سابق ایستگاه قطار Gare d’Orsay (به فرانسوی: Gare d’Orsay) واقع شده است و یک شاهکار معماری شگفت انگیز را معرض دید قرار می دهد.
باید گفت این بنای باشکوه معماری شامل گروه های هنری فرانسوی و بین المللی است که بیانگر مکتب هنری امپرسیونیسم، آنچه فراتر از این جنبش و هنر مدرن است و از 1848 تا 1914 میلادی در موارد مختلفی مانند هنرهای گرافیکی، هنرهای تزئینی، مجسمه ها، و نقاشی ها و غیره گسترش پیدا کرد.

موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی شهر لندن (به انگلیسی: The Natural History Museum) شامل موزه تاریخ طبیعی است که موزه ای فوق العاده و در ساختمانی با طراحی معماری شگفت انگیز واقع شده است؛ قدمت آن به دوران ویکتوریا باز می گردد و شامل مجموعه ها و نمایش های مربوط به آن است.
به دنیای طبیعی اطراف ما، از جمله ساختار یک حیوان نهنگ آبی، اندازه طبیعی آن، مدل های دایناسور، آزمایش های شبیه سازی زلزله و همچنین یک زمین یخ برای سرگرمی تقسیم می شود.

موزه گوگنهایم

زیباترین موزه های جهان
زیباترین موزه های جهان

موزه گوگنهایم (به انگلیسی: Guggenheim Museum) در شهر نیویورک واقع شده است، در ساختمانی که نشان دهنده یک شاهکار معماری شگفت انگیز است که توسط معمار معروف فرانک لوید رایت طراحی شده است. این موزه به عنوان یکی از زیباترین موزه های جهان ساختمانی است که 16 سال طول کشید تا به پایان برسد، به شکل مارپیچ خیره کننده خود ظاهر شد و از آن زمان یکی از زیباترین ساختمانهای شهر نیویورک بوده است.

موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم بیلبائو (به انگلیسی: Guggenheim Bilbao) در شهر بیلبائو اسپانیا واقع شده است، در ساختمانی که با طراحی معماری شگفت انگیز مشخص می شود. به صورت هرمی معکوس ظاهر می شود. اگرچه طراحی خارجی آن مدرن و جدید است؛ اما اقلام داخلی آن قطعات عتیقه باستانی هستند که تاریخ هانوی، پایتخت ویتنام را بیان می کنند.

موزه سلطنتی انتاریو

موزه سلطنتی انتاریو یکی از مشهورترین موزه های آمریکای شمالی است و به عنوان یکی دیگر از زیباترین موزه های جهان شناخته می شود. همانطور که ساختمان آن توسط مهندس دانیل لابسکند طراحی شده است. این یک شاهکار معماری خیره کننده به نظر می رسد و ترکیبی از معماری مدرن و میراثی است که توسط ساختمان اصلی نمایان می شود.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل