جاذبه های گردشگری میلان و مکان های تاریخی این شهر

مهمترین جاذبه های گردشگری میلان شامل چندین نقطه عطف مربوط به اوایل قرون وسطی ، به دوران معاصر است. می توان به موارد زیر اشاره کرد

جاذبه های گردشگری میلان
مهمترین جاذبه های گردشگری میلان شامل چندین نقطه عطف مربوط به اوایل قرون وسطی ، به دوران معاصر است. می توان به موارد زیر اشاره کرد

شهر میلان در ایتالیا شامل بسیاری از جاذبه های گردشگری متنوع است . این مکان شامل چندین نقطه عطف مربوط به اوایل قرون وسطی ، به دوران معاصر است. از مهمترین جاذبه های گردشگری میلان و آثار باستانی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیسای جامع میلان: این کلیسا در مرکز میلان واقع شده است. این کلیسای کاتولیک است که در سال 1386 میلادی ساخته شد و کار ساخت آن در سال 1965 میلادی به پایان رسید. این کلیسا یکی از بزرگترین کلیساهای جهان محسوب می شود؛ طول آن 157 متر است و تقریباً چهل هزار نفر را در خود جای می دهد. دارای 135 برج به شکل مجسمه و مجموعاً 3،159 مجسمه در داخل و خارج است، در حالی که نمای خارجی آن با سنگ مرمر پوشیده شده است و پر از معماری متمایز است.
  • کلیسای سانتا ماریا دله گراسی ها: ترین ویژگی مهم کلیسا نقاشی ابرنگی معروف (شام آخر)، که توسط هنرمند لئوناردو داوینچی کشیده شده است. علاوه بر نقاشی های دیواری باستانی کشف شده در طاق های کلیسا که قدمت آن به تاریخ زمان ساخت اولیه آن برمی گردد.
  • کاخ سلطنتی: این کاخ در دوومو در مرکز میلان واقع شده است و ساخت آن به قرون وسطی برمی گردد. در آن زمان به عنوان مرکزی برای دولت میلان مورد استفاده قرار می گرفت و مساحت کاخ هفت هزار متر مربع است و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری میلان و مهمترین مراکز فرهنگی و برجسته ترین نمایشگاه های میلان است.
  • قلعه سورفسکو: این قلعه در دوران رنسانس از آجرهای قرمز ساخته شده است، و دفاع های قلعه توسط داوینچی طراحی شده است. امروزه ، شامل هفت موزه است که تاریخ فرهنگی و مدنی میلان را نمایش می دهد، از جمله: موزه هنرهای باستانی ، موزه مبلمان و موزه ای که آثار هنرمند میکل آنژ را نمایش می دهد.

مهم ترین جاذبه های طبیعی میلان

شهر میلان دارای تعدادی از ویژگی های طبیعی است که مهمترین آنها عبارتند از :

  • کانالهای آب: تعدادی کانال آب قابل کشتیرانی در شهر وجود دارد که قدیمی ترین آنها به قرن سیزدهم برمی گردد.
  • باغ گیاه شناسی بررا: باغی که مساحت آن پنج هزار متر مربع است ، در سال 1774 میلادی تأسیس شد و شامل درختان زیادی است که برجسته ترین آنها عبارتند از: درختان جینکو بیلوبا و درخت چیتن که به طول سی متر
  • پارک ملی آندرو مونتانلی

مهم ترین جاذبه های فرهنگی 

میلان شامل تعدادی آثار فرهنگی از جمله:

  • Museo del Novecento: این نمایشگاه شامل مجموعه ای چشمگیر از هنرهای ایتالیایی است که تعداد آنها به بیش از چهارصد اثر هنری بر می گردد و قدمت آنها به قرن بیستم برمی گردد.
  • گالری هنری Pinacoteca di Brera: این موزه در داخل یک قصر واقع در محله Brera واقع شده است و شامل انواع آثار هنری است که بیشتر آنها بر روی نقاشی های ونیزی و لومبارد تمرکز دارند و شامل مهمترین آثار هنرمند رافائل ، فرانچسکو هیز.
  • گالری هنری Fondazione Prada: این گالری با معماری مدرن خود متمایز است و مجموعه ای از آثار هنرمندان قرن بیستم و بیست و یکم را به نمایش می گذارد.

جاذبه های اصلی میلان

جاذبه های گردشگری میلان
مهمترین جاذبه های گردشگری میلان شامل چندین نقطه عطف مربوط به اوایل قرون وسطی ، به دوران معاصر است. می توان به موارد زیر اشاره کرد

میلان شامل تعدادی جاذبه تفریحی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • میدان Quadrilatero de Oro: یکی از مشهورترین مناطق خرید در جهان است. این فروشگاه شامل بسیاری از مغازه ها است و خیابانهای آن مزین به جلوی مغازه های چشمگیر است.
  • Galleria Vittorio Emanuele II: یک خیابان مجلل است که شامل بهترین مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها است و با وجود گنبد شیشه ای گنبدی شگفت انگیز که خیابان را پوشانده است ، مشخص می شود.
  • Teatro alla Scala: Teatro alla Scala مهمترین مقصد ایتالیا است . تماشای اجراهای باله ، اپرا و موسیقی کلاسیک ، زیرا تئاتر از داخل با رنگ های قرمز و طلایی متمایز شده است که به مکان لوکس می افزاید.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل