ترکیه در زمستان

ترکیه در زمستان:  ترکیه از کشورهای مختلف بیشترین بازدید را دارند و چیزی که آن را متمایز می کند زیبایی طبیعت در شهرهای آن است.

ترکیه در زمستان
ترکیه در زمستان

ترکیه در زمستان:  ترکیه یکی از کشورهایی است که گردشگران از کشورهای مختلف دنیا بیشترین بازدید را دارند و چیزی که آن را متمایز می کند زیبایی طبیعت در شهرهای آن و قیمت مناسب آن است.برای تجربه اسکی و بسیاری از ورزش های زمستانی در ترکیه.

زیباترین شهرهای ترکیه در فصل زمستان

  • آگفا: روستایی است که دو رودخانه آن را احاطه کرده است. آنها عبارتند از: رود گوکسو و رود یشیلچای که به دریای سیاه می ریزد و آگوا یکی از زیباترین و نزدیک ترین مکان ها به شهر استانبول به شمار می رود. به بازدید کننده اجازه می دهد با پیاده روی یا با قدم زدن در اطراف آن قدم بزند. دوچرخه سواری و قایق آبی و به دلیل زمین های مسطح و وجود آبشارها در آن و طبیعت زیبا و وجود هتل های زیبایی که امکان اقامت بدون رزرو قبلی در آنها را برای افراد فراهم می کند مشهور است.
  • کوی Bolognese: زیبایی چشمگیر آن در زمستان مشخص می شود و در منطقه بیکوز استانبول واقع شده است. چرا که باغ ها، کافه ها و هتل های زیادی در آن گسترده شده است.
  • کارتپه: در بالای کوه قرار دارد و گردشگران می توانند از طریق اتوبوس های شهری به آن بروند، رستوران ها و مرکز اسکی زیادی در این شهر وجود دارد که فرد می تواند با اجاره لباس های اسکی ترکیه در زمستان از مغازه های داخل شهر، و لذت بردن از ورزش های زمستانی را تجربه کنید.
ترکیه در زمستان
ترکیه در زمستان
  • پارک آبانت: ویژگی این پارک وجود دریاچه آب شیرینی است که تقریباً 1328 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد از منظره زیبای ترکیه در زمستان لذت ببرند و ماهیگیری کنید.
  • کارتال کایا : بر روی کوه های کوراوغلو در جنوب شرقی شهر بولو در منطقه کارادنیز غربی واقع شده است. به دلیل وجود مهم ترین مراکز اسکی در آن یکی از زیباترین مکان هایی است که بازدیدکنندگان از اسکی لذت می برند.
  • شهر شیلا: شهری است که در کرانه دریای سیاه در شمال شرقی شهر مرمره ترکیه واقع شده است و شهر ساحلی کوچکی است که حدود 79 درصد آن را جنگل ها تشکیل می دهد. مکانی به نام فلات کوم بابا و ماسه های آن برای درمان بیماری های متعددی استفاده می شود و سنگ هایی وجود دارد که آب از آن جاری می شود و جاری شدن آب در آن به اشک گریان تشبیه شده است.
  • استراحتگاه های آب گرم در یلوا: یکی از مناطق طبیعی با اهمیت باستان شناسی و تاریخی است و به دلیل وجود زنبورهای عسل طبیعی شهرت دارد و شامل مجموعه ای است که شامل موزه، هتل های عظیم، حمام ها و مسافرخانه های بسیاری است. مادر سلطان عبدالمجید در گذشته برای معالجه روماتیسم به آنجا مراجعه کرد.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل