هزینه سفر به استانبول هوایی

هزینه سفر به استانبول هوایی بر اساس عوامل مانند سفر هوایی از فرودگاه های ایرانی و یا از فرودگاه خارجی تعیین می شود.

هزینه سفر به استانبول هوایی
هزینه سفر به استانبول هوایی

هزینه سفر به استانبول هوایی بر اساس عوامل گوناگونی تعیین می گردد. برای مثال انتخاب سفر هوایی از فرودگاه های ایرانی و یا از فرودگاه های خارجی به مقاصد دیگر به عنوان یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار در تعیین قیمت و هزینه مورد نیاز برای سفرهای خارجی محسوب می شود.

هزینه سفر به استانبول با تور هوایی

شرکت های گردشگری به عنوان عوامل اصلی تعیین کننده انواع سفر در بازار گردشگری محسوب می شوند. این مجموعه‌ها به غیر از آن پر شرایط مناسب سفر را برای مسافرین داخلی و خارجی پدید می آورند. امکان برخورداری از تخفیفات ویژه‌ای مانند تخفیف در محل اقامت و برخورداری از امکان استفاده از خدمات سفرهای هوایی چارتر را نیز برای مسافران خود به وجود می آورند.

هزینه سفر به استانبول هوایی
هزینه سفر به استانبول هوایی

بنابراین باید گفت در بسیاری از موارد تهیه کردن یک تور هوایی از مبدا های گوناگون به مقصد استانبول به عنوان یکی از روش های اصلی برخورداری از تخفیفات ویژه در مسیر مسافرت خارجی محسوب می شود.

همچنین باید یادآور شد که این مجموعه ها به دلیل توانایی فوق العاده در زمینه طراحی و ارائه انواع تورهای بین المللی و همچنین مراودات خارجی که در طی سال انجام میدهند. قابلیت دریافت تخفیف از شرکت‌های خارجی را نیز دارا می باشند.

بنابراین مسافرینی که تورهای هوایی را برای رساندن خود به شهر استانبول ترکیه انتخاب می کنند همواره با تخفیفات ویژه نیز روبه‌رو می‌شوند که برای آنها این نوع سفر را بسیار مقرون به صرفه می کند.

از طرف دیگر باید داشته باشد که تورهای لحظه آخری به عنوان شیوه خاصی از سفر محسوب می شوند. که در این نوع از تورها به دلیل عدم فروش رفتن صندلی هواپیما و خالی ماندن تعداد قابل توجهی از اتاقهای محل اقامت امکان برخورداری از تخفیف فوق العاده برای مسافرین وجود دارد.

هرچند امکان برخورداری از این تخفیف برای مسافرین در تهیه تورهای لحظه آخری امکان پذیر است. اما باید یادآور شد که در بسیاری از موارد تهیه کردن این نوع از سوره ها به گونه ای انجام می پذیرد که مسافر باید زمان سفر خود را مطابق زمان تعیین شده برای تور لحظه آخری تنظیم کند.

تنظیم سفر هوایی استانبول به صورت شخصی

هزینه سفر به استانبول هوایی
هزینه سفر به استانبول هوایی

در بسیاری از موارد مشاغل این شهر استانبول به دنبال آن هستند که زمان سفر خود را مطابق نیاز و زمان مورد نظر برای حضور در این شهر تنظیم کنند. بنابراین این نوع از شیوه سفر را می‌توان به عنوان یکی از رایج‌ترین انواع مسافرت‌های خارجی حاکم بر بازار گردشگری ایران به حساب آورد.

هزینه سفر به استانبول هوایی بنا بر نیازهای مسافر به صورت انفرادی به گونه ای تنظیم می گردد که امکان برخورداری از یک محل اقامت دارای هزینه مناسب و یک پرواز با قیمت اقتصادی وجود داشته باشد.

هرچند باید یادآور شد که برخی از مسافران نیز وجود دارند که در صفحه تقاضای پروازهای بیزینس و یا فرست کلاس هستند. معمولاً این دسته از مسافرین توجه بسیار محدود تری را به قیمت سفر پیش روی خود دارند.

گفتنی است افرادی که قصد دارند شیوه سفر خود را مدیریت کنند. می توانند از گزینه‌های متعددی برای کاهش هزینه سفر خود نیز بهره‌مند شوند. برای مثال در بسیاری از موارد مسافرین خارجی با تهیه کردن یک بلیط داخلی خود را به یکی از شهرهای مرزی ایران می رسانند. سپس یک بلیط داخلی دیگر در کشور مقصد تهیه می‌کند که آنها را از شهر مرزی نزدیک به ایران به مقاصد گوناگون مانند شهر استانبول برساند. این شیوه از سفر نیز به دلیل اقتصادی بودن و همچنین فراگیر بودن در میان مسافرین خارجی همواره با تقاضای قابل توجهی همراه بوده و امکان برخورداری از تخفیفات ویژه را برای مسافرین خارجی به وجود می آورد.

از طرف دیگر باید یادآور شد شرکت ترکیش ایرلاین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی بین المللی همواره تلاش می‌کند که میزان رضایت مشتریان خود را بر اساس قیمت‌های اقتصادی ارائه شده و همچنین هواپیماهای مدرن با افزایش چندین برابری مواجه سازد.

 

 

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.