سفر به اندونزی

سفر به اندونزی : جمهوری اندونزی کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و با مالزی، تیمور شرقی و پاپوآ گینه نو مرزهای زمینی مشترک دارد.

سفر به اندونزی
سفر به اندونزی

سفر به اندونزی : جمهوری اندونزی کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و با مالزی، تیمور شرقی و پاپوآ گینه نو مرزهای زمینی مشترک دارد و با سنگاپور و فیلیپین مرزهای دریایی با تنگه های آبی نشان داده شده است. این کشور با داشتن 17508 جزیره با مساحت 1919440 کیلومتر مربع متمایز بود، در حالی که جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 2010 پس از میلاد تنها 237،556،363 نفر بود و این جمهوری به عنوان چهارمین کشور بزرگ از بعد جمعیت طبقه بندی شد.

سفر به اندونزی

بسیاری از مردم به قصد لذت بردن از جزایر زیبای آن با زیبایی طبیعی فوق العاده به اندونزی سفر می کنند. این امر باعث افزایش درآمد این کشور از نظر مالی شده است و مسافران به این کشور به موارد زیر تقسیم می شوند: آنها خارجی هایی هستند که از سراسر جهان به قصد سرگرمی به آن می آیند.

مهم ترین کاری که یک مسافر هنگام سفر به اندونزی باید انجام دهد این است که واکسن های پزشکی علیه مالاریا و تب را که در این منطقه به طور گسترده منتشر شده اند، انجام دهد و همه اقدامات احتیاطی را انجام دهد و مراقب نیش پشه باشد. بهتر است مقدار زیادی آب بنوشید تا از آفتاب داغ آن محافظت کنید.

زیباترین مکان های اندونزی

سفر به اندونزی
سفر به اندونزی

از زیباترین مکان های اندونزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوه پروموآ: ارتفاع این کوه از سطح زمین 2329 متر است و با وجود اینکه بلندترین قله اندونزی نیست، بسیار معروف است. این کوه حاوی یک دهانه آتشفشانی فعال است که باعث می شود هر از گاهی منفجر شود. دود سفید از آن خارج می شود.
  • منطقه بوناکن: این منطقه در شمال جزیره سولاوسی واقع شده است و یکی از مناطقی است که به هنگام چسفر به اندونزی بازدیدکننده امکان غواصی و غواصی در سواحل آن را می دهد. این باعث می شود که بازدیدکننده از ورزش غواصی و مناظر شگفت انگیز ماهی لذت ببرد.
  • پارک ملی کومودو: این پارک در جزایر سوندا واقع شده است و این پارک حاوی بزرگترین خزندگان زنده در کل جهان است. نوعی خزنده در آن وجود دارد که طول آن به بیش از سه متر و وزن بیش از 70 کیلوگرم می رسد که این پارک را به مکانی تبدیل کرده است که گردشگران دائماً برای دیدن و آشنایی با این خزندگان از آن بازدید می کنند.
  • جزیره بالی: این جزیره از سواحل ناهموار، سواحل استوایی، مزارع برنج و سبزیجات و همچنین گروهی از قله های آتشفشانی برخوردار است. این باعث شد که آن را با مناظر متفاوتی که مسافران از سراسر جهان جذب می کنند متمایز کند.
  • معبد بوروبودور: معروف ترین معبد بودایی در سراسر جهان است که در قرن هشتم و نهم ساخته شده است چرا که ساخت آن 75 سال به طول انجامیده است و این معبد سالانه بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند.
09939888830