بهترین محله های استانبول

بررسی بهترین محله های استانبول این امکان را فراهم می‌آورد که مسافرین بتوانند بهترین محله مطابق با نیاز خود را پیدا کنند

بهترین محله های استانبول
بهترین محله های استانبول

استانبول شهر بسیار بزرگی است و دارای بسیاری از محله های زیبا و جذاب است. در ادامه به برخی از بهترین محله های استانبول اشاره خواهم کرد:

سلطان احمد

این محله در قلب شهر و در نزدیکی برج‌های جهانی (تقریباً در مرکز تجاری شهر) واقع شده است. باغ‌های تاریخی توپ‌کاپی و مسجد سلطان آحمد نیز در این محله قرار دارند.

تقسیم

این محله در قلب شهر و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. این محله دارای مغازه های بسیار بزرگ و مجلل، کافه ها و رستوران های با صفا و چشم نواز است.

تقسیم از بهترین محله های استانبول
تقسیم از بهترین محله های استانبول

همچنین در محله تقسیم می توانید محصولات مورد نیاز خود را اعم از انواع متفاوت لباس ها و محصولات مشابه آن را به صورت عمده و یا خرده تهیه کنید.

از طرفی باید داده باشد که محله تقسیم شهر استانبول به عنوان یکی از بهترین محله های استانبول شناخته شده و به بسیاری از نقاط مهم شهر دسترسی دارد.

بسفری

این محله در نزدیکی خلیج طرفداری واقع شده است. این محله دارای بازارهای بزرگ و مسافرخانه هایی است که برای گردشگران جذاب است.

بورنو

این محله در نزدیکی دریاچه بورنو واقع شده است. این محله دارای باغ ها و پارک های زیبا، بازارهای محلی و رستوران هایی با مناظر زیبا است.

بشیکتاش

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای پارک ها و موزه هایی است که برای گردشگران جذاب است. همچنین این محله دارای رستوران ها و فروشگاه های بزرگ است.

کادیکوی از بهترین محله های استانبول

این محله در نزدیکی خلیج واقع شده است. این محله دارای خیابان های شیب دار و خانه هایی با معماری قدیمی است. همچنین در این محله بازارچه های محلی و رستوران هایی با مناظر زیبا وجود دارد.

نیشانتاشی

این محله در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. دارای کلیساها و مساجدی با معماری زیبا است. همچنین در این محله موزه‌هایی همچون موزه آیا صوفیا و موزه تاریخی استانبول وجود دارد.

کاراکوی

این محله در نزدیکی خلیج واقع شده است. دارای پارک‌های بزرگی است که برای گردشگران جذاب است. همچنین در این محله بازارچه‌هایی همچون بازارچه سلطان احمد وجود دارد.

امینونو

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای بازارچه‌های محلی، رستوران‌ها و کافه‌هایی است که برای گردشگران جذاب است.

اورتاکوی از بهترین محله های استانبول

این محله در نزدیکی خلیج واقع شده است. این محله دارای مساجد و کلیساهایی با معماری زیبا است. همچنین در این محله بازارچه‌های محلی و رستوران‌های با مناظر زیبا وجود دارد.

بهترین محله های استانبول
بهترین محله های استانبول

بایکوزلو

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای باغ‌های زیبا و پارک‌های بزرگ است که برای گردشگران جذاب است. همچنین در این محله بازارچه‌هایی همچون بازارچه بایکوزلو وجود دارد.

کوزالتاش

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای پارک‌های بزرگی است که برای گردشگران جذاب است. همچنین در این محله موزه‌هایی همچون موزه بوغازکوی وجود دارد.

گالاتا از بهترین محله های استانبول

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای میدان‌های بزرگی است که برای گردشگران جذاب است. همچنین در این محله موزه‌هایی همچون موزه گالاتا وجود دارد.

ینی کوی

این محله در نزدیکی خلیج بوسفور واقع شده است. این محله دارای پارک‌های بزرگی است که برای گردشگران جذاب است. همچنین در این محله بازارچه‌های محلی و رستوران‌هایی با مناظر زیبا وجود دارد.

همه این محله‌ها دارای جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد هستند و برای بازدید کنندگان استانبول جذابیت دارند. انتخاب محله مناسب برای بازدید به عواملی مانند علاقه شما، بودجه و زمان سفر شما بستگی دارد.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل