بالون سواری در ترکیه

بالون سواری در ترکیه یکی از برترین تفریحاتی محسوب می شود که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از آن استقبال می کنند.

سفر به کاپادوکیه ترکیه در فصل زمستان
سفر به کاپادوکیه ترکیه در فصل زمستان

بالون سواری در ترکیه یکی از برترین تفریحاتی محسوب می شود که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از آن استقبال می کنند.

بالون سواری در دره گورمه

بالن سواری در دره گورمه به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا از منظره ای متمایز از دره گورمه در منطقه کاپادوکیا لذت ببرند.بالن سواری در ساعات اولیه صبح فرصتی برای تماشای طلوع خورشید، مشرف به غارهایی که قدمت آن به قرن بیستم می رسد را فراهم می کند تا از مناظر مختلف لذت ببرید.

بالون سواری در دره Ihlara

بالون سواری در ترکیه و در دره ایهلارا برای لذت بردن از زیباترین و دیدنی ترین مناظر سرسبز گسترده در دره امکان پذیر است و شایان ذکر است که خلبان متخصصی وجود دارد که گردشگران را در سفر از طریق بالون همراهی می کند. احساس امنیت کنید و از سفر ویژه آنها نهایت لذت را ببرید، زیرا این لحظات خاطرات فراموش نشدنی زندگی خواهد بود و نباید از اهمیت گرفتن عکس های یادگاری از سفر و مکان غافل شوید.

مکان های دیدنی کاپادوکیه
مکان های دیدنی کاپادوکیه

بالون سواری بر روی دودکش های پری در کاپادوکیه

بالن سواری بر روی دودکش های پری یکی از سفرهای خیالی در بالن است، زیرا به مردم این فرصت را می دهد تا از تماشای کلیساهای حک شده در صخره ها، تماشای مناظر دره های زیبا و دیدن مناظر پانوراما در ارتفاعات لذت ببرند. تا ارتفاع 300 متری از سطح زمین در طول یک ساعت کامل پرواز با همراهی خلبان متخصصی که به مسافر احساس امنیت می دهد.

پرواز بالون هوایی بر فراز Verechemnes

برای لذت بردن از تماشای صخره‌های فرسوده، دیدن دره‌ها و غارهای کاپادوکیه و به دست آوردن صحنه‌های خیالی در لحظه‌های طلوع خورشید و مناظر پانوراما از مناظر در منطقه

بالون سواری در پاموکاله ترکیه

این بالون سواری فرصتی برای تماشای شهر پاموکاله با مناظر منحصر به فرد و متمایز را فراهم می کند، پرواز آهسته در بالون به مسافر این فرصت را می دهد که حوضچه های آهکی سفید رنگ پراکنده در شهر را ببیند و از منظره ای از شهر باستانی لذت ببرد. هیراپولیس که ویران شد.

نکاتی در مورد سوار شدن با بالون هوای گرم در ترکیه

بالون سواری در ترکیه
بالون سواری در ترکیه

بالن سواری یکی از معروف ترین فعالیت های محبوب در شهر کاپادوکیا در ایالت ترکیه است، زیرا صدها بالون هوایی پراکنده در آسمان شهر منظره پانورامایی زیبایی را به نمایش می گذارند و در ادامه تعدادی از حقایق را درج می کنیم. و نکات قبل از شروع سفر به کاپادوکیه و رزرو یکی از سفرهای بالن در آن:

  • بهتر است در دوره بین مارس و ژوئن از شهر دیدن کنید، زیرا آب و هوا در این زمان معتدل است.
  • ترجیحاً در بازه زمانی آوریل تا نوامبر که در این زمان هوا در بهترین حالت خود قرار دارد برای بالن سواری به کاپادوکیه بروید.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.