راهنمای سفر به فیلیپین

آیا تا به حال به سفر به فیلیپین فکر کرده اید؟ آیا تا به حال در مورد مکان آن فکر کرده اید؟ فیلیپین کشوری مجمع الجزایری و پایتخت آن مانیل است.

سفر به فیلیپین
سفر به فیلیپین

آیا تا به حال به سفر به فیلیپین فکر کرده اید؟ آیا تا به حال در مورد مکان آن فکر کرده اید؟ فیلیپین کشوری مجمع الجزایری است که پایتخت آن شهر مانیل است. این کشور در جنوب شرقی قاره آسیا و غرب اقیانوس آرام واقع شده است و همچنین مجمع الجزایری متشکل از 7100 جزیره است که اکثر آنها در 800 جزیره واقع شده اند. در مورد نام فیلیپین، این نام از نام فیلیپ پادشاه اسپانیا گرفته شده است. در قرن شانزدهم در طول دوره استعمار اسپانیا بر فیلیپین حکومت می کرد، زیرا فیلیپین تحت سلطه اسپانیا باقی ماند. به مدت 333 سال، علاوه بر اینکه به مدت 48 سال تحت قیمومیت آمریکا بود و همین امر باعث ایجاد پیوند فرهنگی با غرب شد. اما اگر می خواهید به فیلیپین سفر کنید و پاسپورت آمریکایی دارید، علاوه بر شهروندان کشورهایی که روابط دیپلماتیک دارند، نیازی به دریافت ویزا قبل از سفر ندارید. آنها می توانند بدون ویزا وارد فیلیپین شوند و 30 روز در آنجا بمانند، اما باید گذرنامه ای ارائه دهند که شش ماه اعتبار دارد.

اطلاعات مهمی که باید قبل از سفر به فیلیپین بدانید

سفر به فیلیپین
سفر به فیلیپین

آیا برای اولین بار قصد سفر به فیلیپین را دارید؟ نکاتی وجود دارد که قبل از رفتن باید بدانید که مهمترین آنها عبارتند از:

  • مکانی که می خواهید به آن بروید را مشخص کنید و آن را به خوبی جستجو کنید، زیرا مکان های ناامنی در فیلیپین برای گردشگران وجود دارد. این به دلیل وجود درگیری‌های نظامی مستمر با گروه‌های تروریستی در فیلیپین و وجود سرقت‌ها و آدم‌ربایی‌ها است و این بدان معنا نیست که به فیلیپین نروید، بلکه باید توجه داشته باشید و به صحبت‌ها گوش دهید. محلی ها وقتی به شما توصیه می کنند و مکان های گردشگری امن زیادی وجود دارد که پلیس در آنها پخش شده است.
  • بدانید که چه زبان هایی در این کشور استفاده می شود، زیرا اکثر مردم فیلیپین انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین اگر زبان فیلیپینی را نمی دانید نگران نباشید ، زیرا نزدیک به 52 میلیون نفر در فیلیپین انگلیسی صحبت می کنند و این باعث می شود که فیلیپین پنجمین کشور بزرگ انگلیسی زبان است.
  • امکان رفت و آمد در فیلیپین با استفاده از سه چرخه وجود دارد، علاوه بر این وجود اتوبوس و تاکسی که وسیله حمل و نقل محلی فیلیپین است.
  • توجه داشته باشید که واحد پول فیلیپین پزو فیلیپین است.

گردشگری در فیلیپین

فیلیپین دارای مکان های توریستی بسیاری است، زیرا شامل 7000 جزیره است که منتظر بازدید و کشف آنها هستند و از جمله مکان های گردشگری برجسته در فیلیپین:

  • Calle Crisologo: این شهری است که قدمت آن به قرن شانزدهم باز می گردد و همچنین در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . این شهر زیبایی و هنر معماری را به شما نشان می دهد که به دوران استعمار اسپانیا در فیلیپین برمی گردد. مقصد گردشگری که بازدید از آن و لذت بردن از مناظر آن را نباید از دست داد.
  • ساحل ناکبان: ساحل نابکان یک مقصد گردشگری عالی است، زیرا می توانید در اطراف خود حرکت کنید و از خلیج ها و صخره های آهکی به خصوص شن های سفید ساحل لذت ببرید.
  • حومه شهر تاباتا: حومه شهر تاباتا یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که می توانید علاوه بر لذت بردن از غواصی و همچنین لذت بردن از طبیعت زیبا در حومه شهر از آن دیدن کنید.

ممکن است برای شما جالب باشد

پس از آشنایی با جمهوری فیلیپین و شناخت مهم ترین مکان های توریستی در آن، اکنون باید بهترین زمان برای سفر به فیلیپین را بدانید، زیرا دوره زمانی دسامبر تا فوریه یکی از بهترین زمان هایی است که می توانید از فیلیپین دیدن کنید. در این مدت دمای هوا بین 24 تا 31 درجه سانتیگراد است و شما می توانید از تمام نقاط فیلیپین دیدن کنید و از دیدن جزایر زیبا لذت ببرید و فصل بارندگی در فیلیپین بین ماه های مه و اکتبر است، اما بارندگی مداوم نیست. در سفر شما تاثیری ندارد و فصول خشک از نوامبر تا آوریل است، علاوه بر دما، در ماه های مارس و آوریل نیز بالا است و دمای آن به 34 درجه سانتی گراد می رسد.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.