بهار در استانبول؛ سفری به زیبایی‌های بهاری شهر

بهار در استانبول همواره دارای جذابیت های خاصی مانند بازدید از باغ های گل طبیعی بوده است، که در همسفر آنلاین آنها را معرفی میکنیم.

باغ های استانبول
باغ های استانبول

استانبول، شهری است با تاریخی چندین هزار ساله، جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعتی دل‌فریب. هر فصلی از سال، استانبول با رنگ‌ها و بوی‌های خاص خود به دیدنی‌ترین شهر ترکیه تبدیل می‌شود. در بهار، استانبول به یک کانونی از زیبایی و شادابی تبدیل می‌شود و با گل‌های بی‌ شمارش، بازارهای گل و بوی دل‌نشینش، هر ساله، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مطلب، ما به همراه شما به سفری به بهترین جاهای دیدنی خواهیم رفت.

گل‌های اسکودار

یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر بهار در استانبول، بازار گل‌های اسکودار است. این بازار در مرکز شهر و در کنار میدان تقسیم قرار دارد و با گل‌های زیبایی که در آن به فروش می‌رسند، هر ساله، توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. در این بازار، می‌توانید انواع گل‌های فصلی و چیدمان‌های زیبا را ببینید و از خرید آن‌ها برای خانه و یا هدیه‌دادن به عزیزان خود لذت ببرید.

پارک گل‌های امینونو برای بازدید در بهار در استانبول

پارک گل‌های امینونو، یکی دیگر از جاذبه‌های بی‌نظیر است. این پارک، در شمال شهر و در منطقه امینونو قرار دارد و با گل‌های بی‌شمارش و بوی دل‌نشینش، یکی از زیباترین جاهای دیدنی بهاری استانبول را به شما ارائه می‌دهد. در این پارک، می‌توانید انواع گل‌های فصلی را ببینید و در فضای آرام و آرایش‌دهنده آن، از طبیعت لذت ببرید.

باغ‌های گل‌دار گونه‌رنگ

باغ‌های گل‌دار گونه‌رنگ، جاذبه‌های دیگری هستند که در بهار، در استانبول از دیدن آن‌ها لذت ببرید. این باغ‌ها در منطقه اسکودار و در محله گونه‌رنگ قرار دارند و با گل‌های بی‌شمارش و بوی دل‌نشینشان، یکی از زیباترین جاهای دیدنی بهاری استانبول هستند. در این باغ‌ها، می‌توانید انواع گل‌های فصلی و چیدمان‌های زیبا را ببینید و در فضای آرامش‌بخش آن‌ها، از طبیعت لذت ببرید.

 

بهار در استانبول
بهار در استانبول

باغ‌های گل‌دار امیرلر

در محله امیرلر، یکی دیگر از جاذبه‌های بهاری ، باغ‌های گل‌دار امیرلر هستند. این باغ‌ها با گل‌های بی‌شمارش و بوی دل‌نشینشان، یکی از زیباترین جاهای دیدنی استانبول را به شما ارائه می‌دهند. در این باغ‌ها، می‌توانید انواع گل‌های فصلی و چیدمان‌های زیبا را ببینید و در فضای آرامش‌بخش آن‌ها، از طبیعت لذت ببرید.

نکته‌هایی برای بازدید از جاذبه‌های بهاری استانبول

– بهتر است در روزهای آفتابی بازدید کنید.
– حتماً از دوربین عکاسی خود همراهی کنید تا لحظات زیبایی را ثبت کنید.
– با توجه به شلوغی بالای جاذبه‌های بهاری، بهتر است به صبح زود و یا به شب بازدید کنید.
– آب و تنقلات خود را همراه داشته باشید تا از بازدید بیشتر لذت ببرید.

به طور خلاصه، استانبول با رنگ‌ها و بوی‌های خاص خود به دیدنی‌ترین شهر ترکیه تبدیل می‌شود. با بازدید از جاذبه‌های بهاری این شهر، از زیبایی‌های فصل لذت ببرید و لحظاتی خاطره‌انگیز را برای خود به یادگار بگیرید.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.