باغ گل میراکل در دبی

باغ گل میراکل در دبی یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده محسوب می شود که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند

باغ گل میراکل در دبی
باغ گل میراکل در دبی

باغ گل میراکل در دبی یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده محسوب می شود که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. دبی یکی از کشورهایی است که دارای مکان‌های توریستی زیادی است که بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند، مکان‌های دیدنی جذاب، ساختمان‌های عظیم پیشرفته، باغ‌های زیبا، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها و همچنین دارای بزرگترین هتل جهان است. پیش بینی می شود تعداد گردشگران جذب شده به امارت دبی به پانزده میلیون گردشگر از سراسر جهان برسد و یورومانیتور لیستی از شهرهای پربازدید جمعیت جهان را منتشر کرده است.

باغ گل میراکل در دبی

باغی است به نام باغ گل میراکل در دبی و یکی از شگفت انگیزترین باغ هایی است که انسان می تواند ببیند. اشکال مکان های دیدنی معروف جهان مانند برج ایفل و اهرام و آسیاب های بادی هلندی که در روشی خلاقانه، علاوه بر بسیاری از اشکال زیبا.

خبرگزاری امارات تایید کرد که باغ گل کاندیدای ورود به دایره المعارف رکوردهای جهانی است. این به دلیل وجود هرم گل در آن است که ارتفاع آن به ده متر و عرض آن به 144 متر مربع می رسد، علاوه بر دیوار گل اطراف باغ که 800 متر طول و سه متر ارتفاع دارد.

نشانه های باغ

باغ گل میراکل در دبی
باغ گل میراکل در دبی

یکی از برجسته ترین چیزهایی که در باغ گل به چشم می خورد، تصویر بزرگ شیخ زاید بن سلطان آل نهیان است که تصویرش برای قدردانی و تجلیل از او طراحی شده است. بنیانگذار ایالت اتحادیه بودن، جایی که این تصویر در راهروی قلب ها قرار دارد و در دو طرف آن هفت مجسمه عظیم از گل ها به شکل قلب، اشاره ای به هفت امارت، و باغ حاوی تعدادی است. از امکاناتی که مهم ترین آنها باغ پروانه ها و گوشه ای برای بازی های کودکانه به اضافه یک گروه اوت لت منطقه تجاری و رستوران های فراوان است.

مکان باغ گل میراکل در دبی

باغ گل در مجاورت مجموعه دبی لند، در نزدیکی مزارع عربی قرار دارد و گوشه ها و راهروهای آن در بسیاری از طرح های افقی و عمودی گسترده شده است که با مجموعه های شگفت انگیز از گل ها و گل های رز رنگارنگ، و تعداد زیادی از گیاهان دیگر با بیش از شصت رنگ مختلف مشخص می شود. 

عبدالناصر رحل، مدیر شرکت مجری این طرح می گوید: پارک از همه جنبه ها نشان دهنده یک پروژه یکپارچه است و شرکت مجری کاندیدای ورود به کتاب رکوردهای گینس است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.