گردشگری در لندن و مهم ترین مکان های دیدنی

گردشگری در لندن: به دلیل جاذبه های گردشگری معروفی که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان است

گردشگری در لندن
گردشگری در لندن

گردشگری در لندن: لندن به دلیل جاذبه های گردشگری معروفی که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان است، طبق آمار سال 2017، با میانگین 19.1 میلیون بازدید کننده در سال، آن را به یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. و پایتخت پادشاهی متحده بریتانیا و بزرگترین شهر آن است. که در ساحل رودخانه تیمز در جنوب بریتانیا واقع شده است و به شهر مه نیز معروف است و تاریخچه ای طولانی دارد که به دوران رومیان باز می گردد.

گردشگری در لندن

مهم ترین دیدنی های لندن

  • بیگ بن در وست مینستر. این ساعت یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر و بیشتر در کل بریتانیا است. روبروی پارلمان واقع شده است. نام بیگ بن به سنگین ترین زنگ پنج ناقوس 13.5 تنی اشاره دارد که در این مکان معروف یافت می شود.
  • پل شارد تاور، آسمان‌خراشی واقع در منطقه ساوت‌وارک لندن، تا اکتبر ۲۰۱۲ با ۳۱۰ متر طول، بلندترین ساختمان اروپا بود و در حال حاضر بلندترین ساختمان اتحادیه اروپا است.
  • موزه تیت مودرن، واقع در نزدیکی رودخانه تیمز، یک کلیسای جامع شگفت انگیز است که معماری مدرن را تقلید می کند و قبلاً یک نیروگاه بوده است و بسیاری از هنرمندان معاصر مانند راشل فریدا، مارتین کپنبرگر، مارک روتکو و کاندینسکی روی آن کار کرده اند تا به ارمغان بیاورند. آن را به شکل امروزی خود درآورده است.
  • بازار بورو، در حین خرید در این بازارها، تجربه فوق العاده ای خواهید داشت، جایی که فرهنگ بریتانیا را از طریق بازارها، غذاهای محبوب، غذاهای خوشمزه و قدم زدن در کنار رودخانه تیمز و عبور از غرفه های مواد غذایی مختلف، کشف خواهید کرد.
  • چشم معروف لندن، چرخ بزرگی که با کالسکه های آن می توانید تمام شهر لندن را ببینید و از منظره فوق العاده بالای شهر لذت ببرید، ۱۳۵ متر طول دارد که در باغ های جوبیلی در کرانه جنوبی رودخانه واقع شده است.
گردشگری در لندن
گردشگری در لندن

نکاتی برای بازدید از لندن

  • برای گردشگری در لندن مگر در موارد ضروری از زیرزمین استفاده نکنید زیرا دیدن بسیاری از مناظر و مکان هایی که می تواند در شهر مورد توجه شما قرار گیرد را از دست خواهید داد، بهتر است برای دیدن مناظر مرکز لندن پیاده روی کنید یا با اتوبوس سفر کنید. که هزینه کمتری دارد و می توانید شهر را بهتر بشناسید.
  • روزهای بازدید خود را بر مکان هایی که می خواهید در شهر ببینید، تقسیم کنید، ترجیحاً در یک روز از همه جاهای دیدنی بازدید کنید و بقیه تعطیلات خود را در هتل بگذرانید یا نمی دانید چه برنامه ای داشته باشید. برای هر روز و اینکه چگونه آن را در این شهر شگفت انگیز سپری خواهید کرد.
  • از اقامت در هتل دور از مرکز شهر خودداری کنید اگرچه ارزان تر است. زیرا شما اگر بیشتر از این هم برای رفت و آمد هزینه نکنید، همین مبلغ را خرج خواهید کرد.
  • بهتر است از قبل از طریق اینترنت رزرو کنید، زیرا ارزان‌تر است و از صف‌های طولانی پشت سر گردشگران برای رزرو مکان برای شما، چه در هتل‌ها، باغ‌وحش‌ها یا موزه‌ها جلوگیری می‌کند.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل