گردشگری در اندونزی

اندونزی با 18330 جزیره بزرگترین مجمع الجزایر جهان است، علاوه بر این گردشگری در اندونزی یکی از رشته های اقتصادی محسوب می شود.

گردشگری در اندونزی
گردشگری در اندونزی

اندونزی با 18330 جزیره بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. 6000 نفر از آنها مسکونی هستند، علاوه بر این که خانه تقریباً 167 آتشفشان فعال هستند. این تعداد آتشفشان در مقایسه با سایر کشورها بیشترین میزان را دارد و این کشور با وجود تعداد زیادی سواحل شگفت انگیز در آن مشخص می شود. مکان مناسبی برای گردشگری در اندونزی و غواصان است که علاوه بر داشتن مکان های غواصی بسیار زیبا، دارای مکان های بسیار زیبای غواصی است. بزرگترین مناطق جنگل های استوایی در جهان است.

جزایر راجا آمپات گردشگری در اندونزی

مجمع الجزایر راجا آمپات در نزدیکی منتهی الیه شمال غربی جزیره گینه نو واقع شده است. گروهی متشکل از 1500 جزیره کوچک است. مطالعات دریایی نشان می دهد که تنوع حیات دریایی در اطراف جزایر راجا آمپات بالاترین سطح ثبت شده در جهان است.  آن را به یکی از مقاصد غواصی در جهان تبدیل کرده است که معروف و محبوب هستند و فراوانی و تنوع موجودات دریایی به دلیل تراکم جمعیت بسیار کم در جزایر است.

لومبوک

لومبوک اغلب با بالی مقایسه می شود. این جزیره دارای سواحل زیبا و مناظر آتشفشانی مشابه بالی است، اما فعالیت های گردشگری و تجاری چندانی به دست نمی آورد که آن را به مکانی مناسب محبوب ترین و پربازدیدترین مقصد گردشگری در اندونزی تبدیل می کند.

سواحل بالی

جزیره بالی دارای بیشترین جاذبه های گردشگری و سنت های فرهنگی است که گردشگران را در اندونزی جذب می کند. جایی که گردشگران می توانند از شن های گرم ساحل و زیبایی دریا و جزیره لذت ببرند، ساحل کوتا معروف ترین ساحل بالی است و انتخابی ایده آل برای افرادی است که دوست دارند لذت بردن از آفتاب، موج سواری و موج سواری را با هم ترکیب کنند.

پارک ملی کومودو

گردشگری در اندونزی
گردشگری در اندونزی

نام پارک کومودو از نام مارمولک کومودو که یکی از شگفت انگیزترین موجودات است گرفته شده است. تنها در مناطق وحشی پارک ملی کومودو در اندونزی یافت می شود.این پارک شامل سه جزیره کومودو، پادار و رینکا است که همگی آن ها هستند. داشتن تپه های فوق العاده، چشم اندازهای زیبا از سواحل، کومودو علاوه بر آب پر رونق و حیات وحش، دارای یک ساحل شنی صورتی رنگ نیز می باشد و جزیره پادار با وجود تپه های دیدنی و وجود سه خلیج زیبا در آن مشخص می شود.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل