مهم ترین مکان های گردشگری سنگاپور

مکان های گردشگری سنگاپور شامل مکان های توریستی متنوعی می شود که موجب جذب گردشگران از سراسر جهان به این کشور می شود.

مکان های گردشگری سنگاپور
مکان های گردشگری سنگاپور

مکان های گردشگری سنگاپور شامل مکان های توریستی متنوعی می شود که موجب جذب گردشگران از سراسر جهان به این کشور می شود.

مکان های فرهنگی و تاریخی در سنگاپور

سنگاپور دارای جاذبه‌ ها و مکان‌ های گردشگری فراوانی است، که برای دوستداران فعالیت‌ های آموزشی و فرهنگی مناسب است که در زیر به مهم‌ترین آنها اشاره می‌ کنیم :

  • موزه هنر سنگاپور: موزه هنر سنگاپور در سال 1996 به عنوان اولین موزه هنر در کشور در یک منطقه و محیطی که به هنر و فرهنگ سنگاپور علاقه مند و مرتبط با آن است در یک ساختمان یا مدرسه قرن نوزدهم پس از بازسازی افتتاح شد. به دلیل وجود مؤسسات مرتبط با هنر، تئاتر و تجسمی، این موزه شامل مجموعه بزرگی از هنرهای معاصر در آسیای جنوب شرقی است و کارگاه‌ هایی برای برگزاری تورهایی برای بازدیدکنندگان ترتیب داده شده است تا نگاهی بی‌ نظیر و تجربه‌ ای غنی در موزه به آنها بدهد.
  • موزه ملی سنگاپور: موزه ملی سنگاپور یکی از مکان های گردشگری سنگاپور، واقع در خیابان استمفورد، قدیمی ترین موزه سنگاپور است که قدمت آن به سال 1849 پس از میلاد مسیح باز می گردد، پس از اینکه کتابخانه و موزه ای به نام رافلز بود و امروزه شامل مجموعه ای از عتیقه جات ارزشمند است. و تزئینات طلایی و نقاشی های گیاهان و حیوانات.
  • گالری ملی سنگاپور: گالری ملی سنگاپور در ساختمان‌ های دادگاه عالی سابق و ساختمان‌ های تالار شهر واقع شده است و شامل مجموعه‌ای از هنر مدرن توسط هنرمندان آسیای جنوب شرقی است.

جاذبه های طبیعی در سنگاپور

مکان های گردشگری سنگاپور
مکان های گردشگری سنگاپور

سنگاپور دارای جاذبه ها و مکان های توریستی فراوانی است که برای علاقه مندان به طبیعت است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • ویلای هاو پار : ویلای هاو پار یک پارک موضوعی است که به عنوان راهی برای والدین طراحی شده است تا با کمک افسانه های چینی به فرزندان خود آداب رفتاری خوب را آموزش دهند و این باغ شامل تعداد زیادی مجسمه و صحنه هایی از اسطوره های چینی است.
  • باغ گیاه شناسی سنگاپور : باغ گیاه شناسی سنگاپور یکی از قدیمی ترین باغ های این کشور است و به عنوان یکی از مکان های گردشگری سنگاپور مورد توجه قرار می گیرد.
    این مکان در سال 1859 پس از میلاد افتتاح شد و شامل حدود 10 هزار گونه گیاهی است، علاوه بر اورال (نوعی خزنده) و مناطقی برای پیک نیک وجود دارد.
  • باغ های چینی و ژاپنی: باغ های چینی و ژاپنی در غرب شهر سنگاپور واقع شده اند و شامل موزه لاک پشت ها می شود که شامل بزرگترین مجموعه لاک پشت ها در جهان است.
  • فورت کنینگ: در گوشه مرکزی جزیره سنگاپور، فورت کنینگ یک ساختمان تاریخی است که توسط استمفورد رافلز ساخته شده است، که بعدها به مقر بسیاری از ارتش ها تبدیل شد.

جاذبه های مرتبط با حیوانات در سنگاپور

سنگاپور دارای مکان های گردشگری سنگاپور و جاذبه های توریستی فراوانی است که برای دوستداران حیوانات مناسب است که بارزترین آنها عبارتند از:

  • باغ وحش سنگاپور : این باغ وحش بزرگ شامل حدود 300 گونه جانوری است که 15 درصد آنها در خطر انقراض هستند.
  • سافاری رودخانه: (به انگلیسی: River Safari)، پارکی است که به حیات وحش، و سفرهای اکتشافی اختصاص دارد. این شامل گونه‌های بسیاری از حیوانات است که در سواحل آن زندگی می‌ کنند و بازدیدکنندگان می‌ توانند سوار قایق شوند و از طریق جنگل‌ های استوایی از رودخانه عبور کنند.
  • پارک پرندگان جورونگ: پارک پرندگان جورونگ در سال 1971 میلادی با مساحت 10 هکتار در حدود 24 کیلومتری مرکز سنگاپور تاسیس شد و دارای حدود 300 گونه پرنده در جنوب شرقی آسیا و سایر مناطق است.

جزیره ها از جمله مکان های گردشگری سنگاپور

سنگاپور دارای جاذبه ها و مکان های توریستی فراوانی است که برای دوستداران جزیره و فضای ساحلی مناسب است که به مهمترین آنها اشاره می شود:

  • جزیره پولائو اوبین: جزیره ای زیبا است که علاوه بر ساختمان هایی با سقف آهنی شامل مناظر، رستوران ها، پارک دوچرخه، مسیرهای پیاده روی و یک مسیر ساحلی است که از ساحل به سمت دریا به طول 1 کیلومتر امتداد دارد.
  • جزیره سنت جان: جزیره سنت جان در بین گردشگران و بازدیدکنندگان به لطف وجود مناظر طبیعی، و فضای آرام مناسب برای فعالیت های ماهیگیری بسیار محبوب است.

مکان های گردشگری مرتبط با فرهنگ های دیگر در سنگاپور

سنگاپور دارای جاذبه ها و مکان های توریستی فراوانی است که برای علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی مناسب است که در زیر به مهم ترین آنها اشاره می شود:

  • محله چینی ها: محله چینی ها محله ای به سبک چینی با خیابان های پر جنب و جوش، کیوسک ها، مغازه ها و معبد است.
  • یونیورسال استودیو سنگاپور یک پارک موضوعی و پارک موضوعی است و مکانی مناسب برای خانواده به حساب می آید.
  • ساحل سیلوسو: این ساحل در جزیره سنتوسا قرار دارد و با فضای خنک خود متمایز است و شامل چندین رستوران است.
  • پارک آبی Adventure Cove: این پارک بسیاری از فعالیت های آبی پر از هیجان و اشتیاق را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.
  • خلیج ساندز مارینا : Marina Bay Sands Rooftop یک مجموعه تفریحی متمایز متشکل از سه برج مرتفع است که توسط یک سکوی افقی که آنها را به یکدیگر متصل می کند در بالای آن قرار دارد.این مجموعه شامل یک هتل مجلل، تئاتر، مرکز خرید، سالن کنفرانس و نمایشگاه است. ، رستوران و موزه.
  • بازار هند کوچک: (به انگلیسی: Little India)، این محله شامل یک گروه قومی از مردم تامیل هندی است و فضای هندی، جایی که شکوه ادویه ها و فعالیت های تعطیلات هندی مانند دیوالی و تایپوسام در آن حاکم است. جشنواره، علاوه بر گروهی از بازارها مانند: بازار تیکا، و کمپبل لین.
  • محله کامپونگ گلم: محله ای با میراث متمایز است که نماینده مرکز فرهنگی، معنوی و اجتماعی مسلمانان در جمهوری سنگاپور است. این مکان دارای مکان تاریخی مهم، ارزش فرهنگی غنی است و شامل بسیاری از بناهای میراثی، رستوران ها، مغازه ها و سایر امکانات است.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل