مهم ترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ

مهم ترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ عاملی برای جذب گردشگران از مناطق مختلف جهان به این شهر هستند. که از دل تاریخ در این شهر باقی مانده

گردشگری سن پترزبورگ
گردشگری سن پترزبورگ

مهم ترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ عاملی برای جذب گردشگران از مناطق مختلف جهان به این شهر هستند. که از دل تاریخ در این شهر باقی مانده

کلیسای ناجی خون ریخته شده

کلیسای ناجی خون ریخته شده یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ روسیه است. این بنا یک کلیسای تاریخی است که در پایان قرن نوزدهم میلادی ساخته شد و مکانی را که تزار اسکندر دوم ترور شد اشغال می کند.

توجه داشته باشید که این بنا با یک معماری پیچیده و خیره کننده مشخص می شود. صفحات معرق، کاشی های سرامیکی لعاب دار و برج های بلند ظاهر می شود و طراحی آن تا حدودی شبیه به کلیسای جامع سنت باسیل در روسیه است.

کاخ پیترهوف

کاخ پترهوف یک کاخ تاریخی قدیمی است که محل اقامت امپراتور پتر کبیر را نشان می دهد، طراحی آن از بازگشت وی از ورسای در 1717 بعد از میلاد الهام گرفته شده است. این کاخ یک شاهکار معماری شگفت انگیز به نظر می رسید و مساحت آن تقریباً 6،070،281 متر مربع شامل بسیاری از باغ ها، پارک ها، چشمه ها و بسیاری از جاذبه های شگفت انگیز دیگر است.

پل آنیچکوف از جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ

پل آنیچکوف یک پل تاریخی قدیمی است که در سال 1715 میلادی ساخته شده است. به عنوان نقطه ای گذر از سن پترزبورگ و از آنجا، شاید آنچه آن را بیشتر متمایز می کند چهار مجسمه اسب است که توسط مجسمه ساز پیتر کلود فون طراحی شده است. اگرچه این پل در طول جنگ جهانی دوم بمباران شد، اما امروزه هنوز وضعیت خوبی دارد.

گردشگری سن پترزبورگ
گردشگری سن پترزبورگ

پارک یوسوپوف اوسکی

باغ یوسوپوفوسکی یکی از جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ بین رودخانه فونتانکا و خیابان سادوویا واقع شده است و یکی از زیباترین مکانهای طبیعی در سن پترزبورگ محسوب می شود، جایی که بازدیدکنندگان و گردشگران می توانند در باغ قدم بزنند، از چشم اندازها،  فضای فوق العاده لذت ببرند و از غذا دادن به اردک و پرندگان آنجا لذت ببرند.

موزه هرمیتاژ دولتی

موزه ارمیتاژ دولتی یکی از مهمترین موزه های روسیه است. این مجموعه در 360 اتاق خود شامل تعداد بسیار زیادی از آثار هنری شگفت انگیز است که تاریخ هنر اروپای غربی را بیان می کند.

کاخ یوسوپوف یکی از گردشگری سن پترزبورگ

ساختمان ستاد کل، مشرف به رودخانه مویکا، یک قصر تاریخی باستانی با معماری نفیس است که متعلق به شاهزاده فلیکس یوسوپوف است، کاخی که در آن راهبروس روسی گریگوری راسپوتین کشته شد.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل