معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا

معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا: اسپانیا با میراث عظیم بناهای بین المللی و نوع معماری که آن را زینت می دهد متمایز است.

کلیسای جامع بارسلونا
کلیسای جامع بارسلونا

معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا: اسپانیا با میراث عظیم بناهای بین المللی و نوع معماری که آن را زینت می دهد متمایز است. بنابراین گردشگران از سراسر جهان برای لذت بردن از زیبایی مناظر آن به آن می آیند و از جمله معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الحمرا

کاخ الحمرا از یک قلعه، یک قصر و یک باغ زیبا تشکیل شده است که چشم ها را شگفت زده می کند. کاخ الحمرا در جنوب شهر گرانادا در اسپانیا واقع شده است و سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این کاخ در قرن چهاردهم توسط توسط سلاطین گرانادا ساخته شد. این کاخ درخشش فرهنگ مراکشی در اندلس را در آن زمان نشان می دهد، یکی از جالب ترین بناهای تاریخی اسپانیا به حساب می آید.

مسجد قرطبه

معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا
معروف ترین بناهای تاریخی اسپانیا

این مسجد شاهکار و شمایل محسوب می شود و یکی از قدیمی ترین بناهایی است که در زمان حکومت مورها در اندلس در زمان عبدالرحمن اول در سال 785 میلادی ساخته شده است و همچنین سومین بنا در لیست بزرگ‌ترین مسجد جهان علاوه بر اینکه مهم‌ترین بنای اسلامی است که در نیمه غربی کره زمین قرار دارد و یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن، تالار بزرگ نماز است.

کاخ سلطنتی در مادرید

ساخت کاخ سلطنتی در مادرید در سال 1751 پس از میلاد به پایان رسید و این کاخ همچنان وظایف پروتکل اصلی را انجام می دهد. این کاخ رسمی برای اجرای مراسم شاه فیلیپ ششم و ملکه لتیزیا است. آنچه کاخ را متمایز می کند. شهرت آن به خاطر آثار هنری مانند منسوجات و نقاشی های بین المللی است که در 3000 اتاق کاخ به نمایش گذاشته شده است. همه اتاق ها برای بازدیدکنندگان باز است.

کاخ سلطنتی در مادرید
کاخ سلطنتی در مادرید

برج هرکول

برج هرکول یکی از بناهای تاریخی اسپانیا بر فراز صخره ای به ارتفاع 57 متر و ارتفاع برج 55 متر قرار دارد که در قرن هجدهم بازسازی شد اما تا به امروز به قوت خود باقی است. 

موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم بیلبائو به عنوان یکی از بناهای تاریخی اسپانیا توجه گردشگران را در سطح جهانی به خود جلب کرد و شکوه و عظمت آن را تحسین کردند، زیرا این ساختمان علاوه بر ثروت باستان شناسی داخل آن از نظر معماری نیز خیره کننده است.  موزه بیلبائو با تیتانیوم پوشیده شده است، بنابراین تماشای آن به فرد حس منحصر به فردی می دهد.

کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا

کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا یکی از باشکوه ترین و معروف ترین شاهکارهای معماری در جهان به حساب می آید. این کلیسای جامع توسط معمار با استعداد گائودی طراحی شده است که در حالی که کلیسای جامع هنوز کار می کرد درگذشت. اما کار روی آن به پایان رسید و تبدیل شد. یکی از معروف ترین بناهای تاریخی و یکی از جاذبه های اصلی اسپانیا است.

کلیسای جامع ساگرادا فامیلیا به افتخار کلیسای کاتولیک ساخته شده است و کلیسای جامع از 18 برج بلند تشکیل شده است که هر یک از آنها جزئیات زیادی با شیشه تزئین شده است.

کلیسای جامع بارسلونا

قدمت کلیسای جامع بارسلونا آخرین ساختمان در لیست بناهای تاریخی اسپانیا به قرن سیزدهم باز می گردد و در محله قدیمی گوتیک بارسلون قرار دارد.

کلیسای جامع بارسلونا
کلیسای جامع بارسلونا

کلیسای جامع بارسلونا به خاطر برج های گوتیک و منظره زیبای خود معروف است. که به زیبایی شهر قدیمی می افزاید و گردشگران زیادی را برای بازدید به سمت خود می کشاند.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل