سفر به هاوایی در ایالت متحده آمریکا

سفر به هاوایی در ایالت متحده آمریکا : هاوایی یکی از ایالات متحده است که مجمع الجزایری را تشکیل می دهد که شامل گروهی از جزایر است.

سفر به هاوایی
سفر به هاوایی

سفر به هاوایی در ایالت متحده آمریکا : هاوایی یکی از ایالات متحده است که مجمع الجزایری را تشکیل می دهد که شامل گروهی از جزایر واقع در منطقه اقیانوس آرام است و همچنین آخرین ایالتی است که به اتحادیه ایالات متحده آمریکا پیوسته است. هاوایی دارای طبیعت توریستی متمایز است. جمعیت شناسی خود و موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای دارد و آن را عنوان دولت عشق و صلح می نامند.

هاوایی در جنوب غربی آمریکا واقع شده است و شهر هونولولو پایتخت رسمی آن است. حدود 3860 کیلومتر از ساحل آمریکا فاصله دارد و مجموعه ای از جزایر را شامل می شود که تعداد آنها حدود 132 جزیره است. اما جمعیت تنها در 8 مورد از آنها زندگی می کند که جزایری هستند که در سمت جنوب شرقی مجمع الجزایر هاوایی قرار دارند.

سفر به هاوایی

هاوایی یکی از جزایر و مکان‌های توریستی معروف ایالات متحده آمریکا است که دارای مجموعه‌ای از مکان‌های گردشگری برجسته است و همچنین سالانه فعالیت‌های بسیاری را برای گردشگرانی که از آن بازدید می‌کنند فراهم می‌کند. در اینجا اطلاعاتی درباره مهم‌ترین مکان‌های گردشگری ارائه می‌شود.

  • اوآهو: جزیره ای و یک مکان توریستی محبوب در هاوایی است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا از جمله: سواحل آبی مانند سواحل ایمانالو و وایکیکی است و همچنین امکان انجام فعالیت غواصی در منطقه خلیج هاناوما را برای گردشگران فراهم می کند .
  • جزیره بزرگ: این جزیره بزرگ‌ترین جزیره هاوایی است و در بین مکان‌های گردشگری جذاب برای سفر به هاوایی طبقه‌بندی می‌شود. فعالیت های توریستی مختلفی در آن انجام می شود مانند: سواحل آفتابی کونا و آبشارهای در حال سقوط، همچنین یک پارک ملی به نام پارک آتشفشانی وجود دارد و قله ماموت نیز در آن قرار دارد. یکی از قله ها پوشیده از برف.
  • شهر مائوئی: این شهر یک جاذبه گردشگری زیبا برای سفر به هاوایی است و ویژگی های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است، مانند: فراهم کردن سفرهای دریایی برای گردشگران، بازدید از مزرعه درختی اسطوخودوس و جاده هالاکالا و همچنین امکان تمرین موج سواری در سواحل آبی وجود دارد.
  • Kauai: Kauai یک سایت توریستی جذاب است و شامل گروهی از مکان‌های متمایز است و فعالیت‌های مناسب برای گردشگران را فراهم می‌کند، مانند: بازدید از دره دره، پیاده‌روی چندین مسافت در ساحل دریا و بازدید از غار Kauai.
  • مولوکای: منطقه‌ای توریستی با گروهی از مکان‌های متمایز است که معروف‌ترین آن‌ها مکان تاریخی کالاوابا و دره هلوا است.
  • ساحل نا پالی: این ساحل به گردشگران فرصتی می دهد تا مسافت های طولانی را در میان مناطق طبیعی شگفت انگیز در کائوآی پیاده روی کنند و مسیرهای پیاده روی با زیبایی طبیعی خود متمایز می شوند که شامل گروهی از رودخانه ها ، دره ها و صخره ها است.
  • تماشای نهنگ ها در مائوئی: تماشای نهنگ ها یکی از فعالیت های توریستی است که به تماشای نهنگ های گوژپشت یا گوژپشت در حین انجام گروهی از بازی های دریایی آکروباتیک بستگی دارد، مائوئی مکان ویژه ای برای زندگی این نهنگ ها است و از نظر رتبه دوم را از نظر اندازه جزایر هاوایی به خود اختصاص داده است.
  • موج‌سواری در اوآهو: اوآهو به عنوان یکی از بزرگترین جزایر هاوایی با گروهی از ارتفاعات و کوه‌های سرسبز که دارای درختان میوه زیادی مانند آناناس، انواع توت‌ها، انار، انبه، نارگیل و موز است متمایز می‌شود و گردشگران را نیز فراهم می‌کند. با امکان شرکت در موج سواری ورزشی.
  • خوردن غذاهای سنتی در هاوایی: غذاهای سنتی یکی از ویژگی های گردشگری هاوایی است. جایی که دارای آشپزخانه ای است که در تهیه بسیاری از غذاها ، به ویژه میوه های استوایی تخصص دارد، و هاوایی نیز در تهیه غذا به غذاهای فیلیپینی و چینی متکی است. به دلیل تأثیر آن بر فرهنگ جمعیتی که در گذشته در آن ساکن شده بودند.
  • رفتن به جاده حنا: جاده حنا یکی از جاده های شگفت انگیز در نزدیکی دریاچه فیروزه است و مشخصه این جاده پراکندگی آبشارهای زیادی در طول حدود 109 کیلومتر است و به ارتباط بین شهرهای حنا که در کنار دریاچه فیروزه قرار دارد، کمک می کند. سمت شرقی مائوئی و کاهولویی.
  • رفتن به کاخ لولانی: این کاخ یکی از مکان های توریستی واقع در اوآهو است و مشخص است که هیچ کاخ دیگری در ایالت های آمریکا وجود ندارد و ساخت آن در سال 1882 میلادی به پایان رسید و بعدها به یکی از کاخ های معروف تبدیل شد. مکان ها و مکان های دیدنی معروف در اوآهو.

جغرافیا و آب و هوای هاوایی

ویژگی های جغرافیایی در هاوایی شامل گروهی از کوه های طبیعت آتشفشانی است. جایی که به شکل گیری هشت جزیره اصلی و 124 جزیره دیگر کمک می کند و از کوره واقع در سمت غربی شروع می شود و در سمت شرقی به هاوایی می رسد، در حالی که جزایر اصلی واقع در سمت شرقی زنجیره جزایر هاوایی هستند. کاهولوی، مولوکای، کائوآی، مائوئی، و لانای ، گردد .

آب و هوای معتدل با طبیعت گرمسیری در هاوایی حاکم است. به دلیل حضور آن در استوایی سرطان ، اما گاهی اوقات آب و هوا مرطوب می شود. زیرا تحت تأثیر سرزمین ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دما نیز تحت تأثیر وزش بادهای تجاری که از سمت شمال شرقی کشور می آید که در بیشتر روزهای سال غالب است. از این رو سفر به هاوایی نیز همواره طرفداران بسیاری دارد.

سفر به هاوایی
سفر به هاوایی

هاوایی ها

مطالعات مردم شناسان نشان می دهد که منشاء جمعیت هاوایی به مهاجران پولینزیایی برمی گردد، مردمی که در دوره زمانی بین قرن چهارم و هفتم پس از میلاد از جزایر مارکز به هاوایی مهاجرت کردند. قدمت آن به سال 1778 پس از میلاد برمی گردد که جیمز کوک به آنجا رسید و بعدها بیماری هایی که در بین مردم بومی گسترش یافت منجر به کاهش قابل توجه جمعیت هاوایی شد و در پایان دهه 1990 این جزیره شاهد افزایش قابل توجه جمعیت خود بود. به دلیل مهاجرت زیاد به آن از چندین کشور مانند ژاپن ، چین و ویتنام.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل