سفر به شهر آوینیون فرانسه

سفر به شهر آوینیون فرانسه : شهر توریستی آوینیون دارای شکوه و عظمت مکان‌های فراوان است که توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی طبقه‌بندی شده است.

سفر به شهر آوینیون فرانسه
سفر به شهر آوینیون فرانسه

جذابیت شهر توریستی آوینیون بیش از شکوه و عظمت مکان‌های فراوان آن است. که توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی طبقه‌بندی شده است. زیرا این شهر به عنوان مرکز هنر و فرهنگ شناخته می‌شود و همچنین میزبان جشنواره‌های متنوعی و رویدادها در طول سال است. ناگفته نماند که پر از مکان های تاریخی شگفت انگیز است که موجب سفر به شهر آوینیون فرانسه شده و گردشگران را از کشورهای مختلف جهان به خود جذب می کند. در ادامه با مهم ترین مکان هایی که می توانید در این شهر شگفت انگیز بازدید کنید، آشنا خواهید شد:

  • Palais des Papes : کاخ تاریخی پاپ ها که قدرت پاپ را در قرون وسطی برجسته می کند، یکی از میراث جهانی یونسکو است که در طول سفر به شهر آوینیون فرانسه می توان از آن بازدید کرد. این کاخ مهم ترین بنای تاریخی در طول قرن چهاردهم پس از انتقال پاپ کلمنت پنجم دربار پاپ از رم تا آوینیون و شامل کاخ از داخل یک سالن بزرگ تزئین شده با نقاشی های دیواری، سالن ها، راه پله ها و اتاق خواب های به خوبی حفظ شده است.
  • پل Pont Saint Bénézet : پل سنت بنیزه که در قرن سیزدهم ساخته شده است، یکی از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر آوینیون است. این پل به دلیل نیمه ناقصش متمایز است و گذرگاه اصلی بین اسپانیا و ایتالیا بود و تا قرن هفدهم برای حمل و نقل از رودخانه رون استفاده می شد که نیمه دیگر آن فروریخت.
  • Rocher des Doms : این رخنمون صخره‌ای که منظره پانورامایی استثنایی از آوینیون را ارائه می‌دهد، در فاصله کوتاهی از کاخ پاپ قرار دارد و دارای یک باغ فوق‌العاده است که مکان مناسبی برای پیک نیک است.
  • Musée Calvet : موزه Calvet مجموعه‌ای چشمگیر از مجسمه‌های تاریخی و نقاشی‌های قرون وسطی، نقاشی‌های ایتالیایی بین قرن‌های شانزدهم و نوزدهم، نقاشی‌های فرانسوی بین قرن‌های شانزدهم و بیستم، و همچنین مجموعه‌ای از آثار اسپانیایی و هلندی را در خود جای داده است.
  • میدان برج ساعت Place de l’Horloge : این میدان، که مرکز زندگی آوینیون است، در نزدیکی کاخ پاپ ها قرار دارد و مقصد ایده آلی برای نشستن و استراحت در کافه های موجود در آن در خیابان عمومی زیر زمین است. درختان سایه دار.

در ادامه با ما راه های سفر به شهر آوینیون فرانسه را خواهید آموخت که به شرح زیر است:

سفر به شهر آوینیون فرانسه
سفر به شهر آوینیون فرانسه

شاید برایتان جالب باشد: مهمترین توصیه قبل از سفر به شهر آوینیون فرانسه

قبل از سفر به شهر آوینیون فرانسه، مهم ترین نکاتی را که باید در نظر داشته باشید را به شما نشان می دهیم که به شرح زیر است: 

  • رفت و آمد در اطراف آوینیون با دوچرخه آسان است، می توانید آنها را از بسیاری از مکان های پراکنده در شهر اجاره کنید، اما اگر قصد دارید خارج از دیوارهای شهر دوچرخه سواری کنید، می توانید از قایق استفاده کنید و از رون عبور کنید، یا می توانید از اتوبوس نیز استفاده کنید.
  • سعی نکنید در رستوران های فرانسه انعام بدهید، مگر اینکه روی صورتحساب نوشته شده باشد، و تا زمانی که خدمات استثنایی دریافت نکنید، انعام ندهید، اما اگر می خواهید انعام بدهید، 10 درصد از صورت حساب است.
  • شما می‌توانید در بازارهای خرده فروشی یا بازار کشاورزان چانه بزنید، اما این کار را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی انجام ندهید.
  • لباس پوشیدن در آوینیون نسبتاً معمولی است، اما برخی از افراد محلی را می‌بینید که در مکان‌های عمومی کلاه بیسبال به سر دارند.
  • اگر از طرفداران اجراهای بداهه و خیابان های شلوغ هستید، به شما توصیه می کنیم در ماه جولای به آوینیون بروید، زیرا زمان مناسبی برای دوستداران جشنواره ها و هنرهای نمایشی است، اما اگر می خواهید به دور از سروصدا و سر و صدا استراحت کنید. ازدحام جمعیت، سپس ماه های می و سپتامبر زمان ترجیحی برای دوستداران آرامش است.
عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل