زیباترین مکان های پاریس از برج ایفل تا موزه اورسی

اگر دوست دارید زیباترین مکان های پاریس را بشناسید، ما در این مطلب چهار جاذبه گردشگری مهم پاریس را به همراه جزئیات آنها معرفی کرده ایم

زیباترین مکان های پاریس
زیباترین مکان های پاریس

برج ایفل یکی از زیباترین مکان های پاریس، فرانسه است. سالانه حدود 6.9 میلیون گردشگر و بازدید کننده از سراسر جهان از آن بازدید می کنند. این بنا یک برج فولادی بزرگ و بلند است که به مناسبت صد سالگی وقوع انقلاب فرانسه در سال 1889 میلادی ساخته شده است. این برج شامل یک رستوران مجلل و یک تراس مشاهده است که با توجه به اینکه از دست دادن فرصت دیدن منظره شگفت انگیز، نمایی خارق العاده از بقیه شهر به بازدید کنندگان می دهد شب برج ایفل با گروه بزرگی از چراغ های روشن تزئین شده است.

موزه لوور یکی از زیباترین مکان های پاریس 

زیباترین مکان های پاریس
زیباترین مکان های پاریس

موزه لوور مهم ترین موزه هنر های معروف در جهان و یکی از قدیمی ترین موزه در قاره اروپا است. این بنا در سال 1793 میلادی، پس از تبدیل ساختمان از کاخ و محل اقامت پادشاه، به موزه ای که در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران قرار دارد، افتتاح شد و این موزه شگفت انگیز شامل مجموعه ای بسیار بزرگ از آثار هنری و قطعات تاریخی باستانی، از جمله به عنوان مجسمه ها، مجسمه ها، جواهرات، و قطعات سرامیکی و سایر موارد، و شاید معروف ترین چیز در این موزه مونالیزا باشد، که متعلق به هنرمند مشهور، لئوناردو داوینچی است.

مرکز پمپیدو

مرکز پمپیدو (به انگلیسی: Centre Pompidou) در قسمت غربی غربی مرکز پاریس واقع شده است و این یک مرکز بزرگ هنری معاصر است که در سال 1977 به دستور رئیس جمهور سابق فرانسه جورج پمپیدو ساخته شده است و ساختمان شگفت انگیز شامل ساختمان فوق العاده ای است مجموعه ای از گالری های هنری، و اماکن تفریحی و چشمه های پری بیرون، و موارد دیگر، و شاید مهمترین بخش در مرکز موزه ملی هنر مدرن باشد، که شامل مجموعه های هنری فرانسه است که مربوط به دوره بعد از 1905 میلادی است.

موزه اورسی یکی از زیباترین مکان های پاریس

موزه اورسی (به فرانسوی: Musée d’Orsay) در یک ایستگاه راه آهن سابق وجود دارد و این یک موزه هنری شگفت انگیز است که شامل مجموعه بزرگی از آثار هنری مکتب امپرسیونیسم است، از جمله: مجسمه ها، مبلمان، تصاویر هنرهای زیبا، و نقاشی های مربوط به دوره (1848-1914) م.

 

 

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل