زیباترین مکان های دنیا برای سفر و زندگی

زیباترین مکان های دنیا: مکان ها طبیعی، مانند دشت و کوه، یا شهری، مانند ساختمان های قدیمی و مکان های باستان شناسی هستند.

زیباترین مکان های دنیا
زیباترین مکان های دنیا

زیباترین مکان های دنیا: مکان های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام طبیعت خاص خود را دارند. که به افزودن زیبایی کمک می کند که آن را از مکان های دیگر متمایز می کند، خواه این مکان ها طبیعی باشند، مانند دشت و کوه، یا شهری، مانند ساختمان های قدیمی و مکان های باستان شناسی. با این حال، بسیاری از مزایای خاص خود را دارد. همه آنها تصاویری از تمدن های مختلف و تأثیرات آب و هوایی مختلف را منتقل می کنند که منجر به پیدایش این مکان ها و ادامه حیات بیشتر آنها تا به امروز شده است.

زیباترین مکان های دنیا

جهان دارای مکان های زیبای بسیاری است که بیشتر آنها مکان های گردشگری متمایز هستند و سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند و در زیر اطلاعاتی در مورد زیباترین مکان های جهان آورده شده است :

جزیره بورا بورا

جزیره بورا بورا یکی از زیباترین مکان های دنیا محسوب می‌ شود و جزو جزایر آتشفشانی خاموش طبقه‌ بندی می‌ شود. جایی که با گذشت زمان به جزیره ای تبدیل شد که شامل گروهی از صخره های مرجانی بود. این به آب‌ های شفاف آن کمک کرد و این صخره‌ ها از منطقه طبیعی محافظت کردند و تاثیر امواج دریا را کاهش دادند.

آبشار ویکتوریا 

آبشار ویکتوریا در منطقه مرزی مشترک بین زیمبابوه و زامبیا قرار دارد و بر اساس مساحت آن به عنوان بزرگترین آبشار جهان طبقه بندی می شود و سرعت ریزش آب به 1088 متر مکعب در ثانیه می رسد و از فلاتی با ارتفاع حدود 350 فوت می ریزد.

 

کوه های رنگین کمان یکی از زیباترین مکان های دنیا

کوه های رنگین کمان در Zhangye Danxia در چین واقع شده اند که این کوه ها در اثر فرسایش و عوامل جوی پدید آمده اند که باعث تمایز و زیبایی آنها شده است و در مورد رنگ های متنوع آنها نتیجه گروهی از مواد معدنی است که در سرزمین خود پخش شده اند. مخلوط با ماسه سنگ؛ که منجر به نمایان شدن شن های آن به رنگ های زرد، سبز و قرمز شد.

قلعه نویشوانشتاین یکی از زیباترین مکان های دنیا برای سفر 

قلعه نویشوانشتاین در قسمت جنوبی آلمان واقع شده است. پایه این قلعه به قرن نوزدهم بعد از میلاد برمی گردد. Neuschwanstein تصویری الهام بخش از قلعه را تشکیل داد که در افسانه های دیزنی لند استفاده می شد. این قلعه همچنین یکی از قلعه های توریستی است که گردشگران در ماه های تابستان از آن بازدید می کنند.

پارک تورس دل پین

پارک ملی تورس دل پین در قسمت جنوبی پاتاگونیا قرار دارد و شامل گروهی از رودخانه ها، دریاچه ها و یخچال های طبیعی است.

جزیره سوالبارد

زیباترین مکان های دنیا
زیباترین مکان های دنیا

جزیره سوالبارد جزو سردترین جزایر جهان طبقه بندی می شود که در وسط اقیانوس منجمد شمالی و به طور خاص در قسمت شمالی منطقه وحشی قاره اروپا قرار دارد و گروهی از مردم در سوالبارد زندگی می کنند و سفرهای توریستی زیادی از آن بازدید می کنند.  اما این منطقه شامل حیوانات قطبی، مانند خرس نیست.

پترا

شهر پترا یکی از مکان‌ های باستانی و تاریخی زیبای اردن است که بر روی دامنه‌ های صخره‌ ای بنا شده است و بنای آن به حدود سال 312 قبل از میلاد بر می‌گردد. در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

هرم جیزه

هرم جیزه یکی از زیباترین مکان های دنیا و عجایب هفت گانه جهان است و در زمره عجایب باستانی جهان طبقه بندی می شود. این هرم در منطقه جیزه در مصر واقع شده است و به عنوان مقبره فرعون خوفو، یکی از آنها ساخته شده است. فراعنه مصر در سال 2560 ق.م.

کوه های مراکش

گروهی از کوه‌های پوشیده از برف در مراکش گسترده شده‌ اند و یکی از مهم‌ ترین مکان‌ های توریستی اختصاص داده شده به اسکی محسوب می‌ شوند، از جمله کوه توبکال ، که بلندترین کوه زنجیره اطلس است، کوه‌ های دیگری که به اسکی اختصاص دارند، کوه‌ های اوکایمدن هستند. این یکی از اقامتگاه های توریستی پوشیده از برف از ابتدای نوامبر تا پایان آوریل محسوب می شود.

Cinque Terre

شهر Cinque Terre در ایتالیا و به طور خاص در استان La Spezia واقع شده است و به عوان زیباترین مکان های دنیا مطرح می باشد. این شهر شامل مجموعه ای از خانه ها با رنگ های مختلف و انباشته شده بر روی یکدیگر به شکل تپه ای از سنگ است و همچنین دارای یک ساحل دریا متمایز که به افزایش زیبایی آن کمک کرد.

جنگل Białowiea

جنگل Biaovija یکی از زیباترین مکان های دنیا است که بین کشورهای بلاروس و لهستان واقع شده است و در زمره جنگل‌ های بزرگ و عظیم طبقه‌ بندی می‌ شود، که گروهی از درختان متعلق به قاره اروپا پراکنده هستند و انواع بسیاری از حیوانات کمیاب. در سرزمینش زندگی کن این امر منجر به اضافه شدن آن به فهرست میراث جهانی یونسکو و طبقه بندی آن به عنوان ذخیره گاه طبیعی شد.

شهر حمام

حمام در بریتانیا واقع شده است و یکی از مکان های معروف در زمینه گردشگری است. که منجر به اضافه شدن این شهر به فهرست میراث جهانی شد. به دلیل گسترش بسیاری از بناهای باستان شناسی متمایز، مانند ساختمان های سنگی، و بناهای دیدنی با طراحی مهندسی منحصر به فرد.

پارک ملی بنف از جمله زیباترین مکان های دنیا

پارک ملی بنف یکی از زیباترین مکان های جهان است که در کانادا قرار دارد و به طور خاص در استان آلبرتا واقع شده است و به عنوان یکی از مکان‌ های گردشگری مهم در کانادا شناخته می‌ شود. این پارک به دلیل جاذبه های بسیار زیبا و چشمه های آب گرم در آن، یکی از دیدنی های مشرف به کوه فوق العاده راکی ​​است.

جنگل سیاه

جنگل سیاه در بخش جنوب غربی آلمان واقع شده است و ویژگی های آن این است که دارای جاذبه های طبیعی شگفت انگیز بسیاری است که مهمترین آنها آبشارهای تریبرگ هستند. جایی که به عنوان یکی از زیباترین مکان های دیدنی آلمان طبقه بندی می شود.

 

ساحل Whithaven

زیباترین مکان های دنیا
زیباترین مکان های دنیا

ساحل Whitehaven با ماسه های سفید فوق العاده خود متمایز است و در امتداد سرزمین جزیره Whitsunday در حدود 7 کیلومتر امتداد دارد و دسترسی به این جزیره با قایق امکان پذیر است. ساحل Whitehaven از طریق Shot Harbor و Airlie Beach در داخل خاک استرالیا واقع شده است.

معبد لاجوردی از زیباترین مکان های دنیا برای سفر 

معبد لاجوردی از جمله زیباترین مکان های دنیا در شیلی واقع شده است و یک منطقه طبیعی محسوب می شود. جایی که در نتیجه تشکیل غار ظاهر شد. که به طبقه بندی آن در بین غارهای زیبای جهان کمک کرد و دیواره های آن در نتیجه به هم پیوستن گروهی از ماسه های متاثر در آب شکل گرفت که گروهی از غارها را تشکیل می دادند.

 

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.