زیباترین مکانهای لندن برای گردشگران

زیباترین مکانهای لندن دارای ویژگی های خاصی مانند عوامل متمایز کننده باستانی هستند به همین دلیل نیز مورد توجه قرار می گیرند.

زیباترین مکانهای لندن
زیباترین مکانهای لندن

زیباترین مکانهای لندن دارای ویژگی های خاصی مانند عوامل متمایز کننده باستانی هستند به همین دلیل نیز مورد توجه قرار می گیرند.

پل برج

پل برج (به انگلیسی: The Tower Bridge) یکی از زیباترین مکانهای لندن شهر لندن است، یک پل باستانی تاریخی ساخته شده در دوره تعلیق (1894-1886) به منظور کاهش ازدحام در جاده ها، امکان عبور کشتی ها از زیر آن را نیز فراهم می کند.

چرخ و فلک لندن

زیباترین مکانهای لندن
زیباترین مکانهای لندن

London Eye یک چرخ فلک بزرگ با ارتفاع 135 متر است و یکی از بزرگ ترین چرخ فلک های جهان به حساب می آید و می تواند روزانه 10 هزار مسافر را در سی و دو اتاق خود حمل کند و به آنها نمای پانوراما می دهد و با برد دید تا 40 کیلومتر. این چرخ عظیم بسیار مورد توجه گردشگران در انگلستان است. سالانه حدود 3.5 میلیون بازدید کننده از آن بازدید می کنند و یه همین خاطر نیز به یکی از زیباترین مکانهای لندن و جذاب ترین مناطق این کشور تبدیل می شود.

میدان ترافالگار

میدان ترافالگار یک میدان مرکزی حیاتی است و به عنوان یکی از زیباترین مکانهای لندن شناخته می شود. که بهره برداری از آن به سال 1830 میلادی بر می گردد و توسط مهندس مشهور جان نش طراحی شده است، علاوه بر اینکه یکی از مراکز اعتراضات، تظاهرات، تحصن ها و سخنرانی های سیاسی است و هم اکنون نیز برای چنین اموری کاربرد دارد.  تعداد زیادی بازدید کننده از آن بازدید می کنند. دیدن گروهی از بناهای تاریخی مهم که مهمترین آنها عبارتند از: ستون نلسون و چهار مجسمه بزرگ شیر.

برج لندن

برج لندن یک قلعه تاریخی است که در سال 1078 میلادی به دستور ویلیام فاتح ساخته شد و از آن به عنوان محل اصلی اقامتگاه سلطنتی استفاده می شد، سپس برای چندین قرن به عنوان زندان مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت به موزه ای تبدیل شد برای بازدید کنندگان و گردشگران.

کلیسای جامع سنت پل

این یک کلیسای تاریخی باستانی است که برای اولین بار 1400 سال پیش ساخته شده است و گنبد عظیم سنگی 300 سال پیش به آن اضافه شده است و با معماری شگفت انگیز آن متمایز است و آن را به یکی از زیباترین بناهای لندن تبدیل کرده است.

موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی در منطقه کنزینگتون در لندن واقع شده است و به عنوان یکی از زیباترین مکانهای لندن شناخته می شود، در آن یک ساختمان تاریخی با طراحی های شگفت انگیز معماری قرار دارد، درون آن مجموعه فوق العاده از نمایش علمی طبیعت، از جمله بقایای اسکلت دایناسور، فسیل، و سایر موارد است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل