راهنمای سفر به مالدیو در فصول مختلف سال

سفر به مالدیو مورد توجه افرادی قرار دارد که می خواهند جهان را تجربه کنند؛ موارد لازم را برای مسافرت به مالدیو مورد بررسی قرار می دهیم.

سفر به مالدیو
سفر به مالدیو مورد توجه افرادی قرار دارد که می خواهند جهان را تجربه کنند؛ موارد لازم را برای مسافرت به مالدیو مورد بررسی قرار می دهیم.

سفر به مالدیو همواره مورد توجه افرادی قرار دارد که می خواهند قسمت خاصی از جهان را تجربه کنند؛ در ادامه موارد لازم را برای مسافرت به مالدیو مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو

مالدیو دارای آب و هوای گرم و مرطوب استوایی است، که میانگین دما در آن بین 23 تا 31 درجه سانتیگراد متغیر است، که آن را به یک مقصد گردشگری مناسب در طول سال تبدیل می کند، اما بسته به اینکه دوره های بهتری نسبت به سایرین برای بازدید از مالدیو وجود دارد. تفاوت دوره های باد و باران، زیرا بهترین آب و هوا در مالدیو بین نوامبر و آوریل است، زمانی که خورشید در طول روز پخش می شود، احتمال بارش باران خفیف و گرمی هوا و آب وجود دارد.

فصول موسمی به طور کلی بر جو مالدیو تسلط دارند، زیرا بین ماه های مه و اکتبر فعال است و در ژوئن به اوج خود می رسد، بادهای موسمی جنوب غربی در ماه جولای فعال هستند. و ماه اکتبر، آگوست، میزان بارندگی در مالدیو متفاوت است، جزایر مرجانی شمالی بیشترین میزان باران را بین ماه مه و نوامبر تجربه می کنند، در حالی که جزایر مرجانی جنوبی بیشترین میزان بارندگی را در دوره را بین نوامبر و مارس تجربه می کنند. دوره از ماه می تا نوامبر در نظر گرفته می شود که ماه نوامبر مناسب برای فعالیت های غواصی است با وجود هوای ابری، رطوبت بالا و بارندگی های مکرر. مالدیو فصل خشکی را تجربه می کند که از دسامبر تا آوریل ادامه دارد و با دمای خنک همراه با حضور نور خورشید مشخص می شود.

سفر به مالدیو

سفر به مالدیو
سفر به مالدیو مورد توجه افرادی قرار دارد که می خواهند جهان را تجربه کنند؛ موارد لازم را برای مسافرت به مالدیو مورد بررسی قرار می دهیم.

بازدیدکننده بعدی مالدیو از طریق هوا به فرودگاه بین‌المللی ماله می‌ رسد، معروف است و در جزیره Hulhule و در 2 کیلومتری آن سوی آب جزیره واقع شده است. دو فرودگاه دیگر وجود دارد که پروازهای بین‌المللی را دریافت می‌کنند. : فرودگاه بین المللی هانیمادهو با یک پرواز هفتگی و فرودگاه بین المللی گان با دو پرواز در هفته.

بازدیدکننده ای که به فرودگاه بین المللی ولانا می آید توسط نماینده ای از استراحت گاهی که بازدیدکننده در آن می رود استقبال و استقبال می شود. همچنین وسیله حمل و نقلی که در هنگام ورود بازدیدکننده به فرودگاه در دسترس است و مناسب ترین وسیله را برای او انتخاب می کند. او را از فرودگاه به استراحتگاه منتقل می کند.

وسایل حمل و نقل در دسترس بازدیدکنندگان از فرودگاه تا استراحتگاه از نظر سرعت، هزینه و زمان در دسترس بودن متفاوت است، زیرا هیچ کشتی عمومی یا تاکسی آبی در فرودگاه وجود ندارد، فقط قایق های تندرو یا هواپیماهای حمل و نقل دریایی وجود دارد، بنابراین توصیه می شود. برای رزرو وسیله حمل و نقل از قبل، و حمل و نقل با هواپیمای دریایی سریعتر از قایق تندرو، که ممکن است بسته به موقعیت استراحتگاهی که در آن اقامت دارید، به مدت زمانی بین 10 دقیقه تا دو ساعت نیاز داشته باشد. در مورد قایق های تندرو، آنها یکی از وسایل حمل و نقل رایج در مالدیو است زیرا قیمت آنها مقرون به صرفه است اما مملو از بازدیدکنندگان دیگر است و یکی از مزیت های خدمات حمل و نقل از طریق قایق تندرو در تمام طول روز و در زمان کار هواپیمای دریایی در دسترس است. محدود به یک دوره زمانی خاص است.

فعالیت هایی که هنگام سفر به مالدیو در دسترس است

هنگام بازدید از مالدیو فعالیت های زیادی وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

غواصی

مالدیو دارای بیش از 1000 جزیره مرجانی پر از صخره های مرجانی است که بازدیدکنندگان می توانند از غواصی در آب های آن لذت ببرند. شمال که مناسب ترین مکان برای بهترین صخره های مرجانی در مالدیو است و استراحتگاه های لوکس دیگری نیز وجود دارد که حاوی مرجانی است. صخره ها، و غواصی را می توان در آنها انجام داد.

تماشای دلفین

مالدیو یکی از محبوب ترین مقاصد تماشای دلفین ها در جهان است. این موجودات بامزه در همه جای جزایر یافت می شوند، بنابراین بسیاری از استراحتگاه ها به دنبال سازماندهی سفرهایی برای دیدن دلفین ها در غروب آفتاب هستند، جزیره مرجانی جنوبی در نزدیکی ماله بهترین مکان مشترک دلفین ها محسوب می شوند.

از ورزش های آبی لذت ببرید

بسیاری از استراحتگاه ها علاوه بر حضور شرکت های مستقل ورزش های آبی در جزایر مسکونی مانند جزیره مافوشی که در نزدیکی ماله قرار دارد، فرصتی رایگان برای انجام برخی ورزش های آبی از جمله: کایاک سواری، اسکی روی آب، موج سواری و غیره فراهم می کنند.

موج سواری

هنگام سفر به مالدیو بین ماه های مارس تا اکتبر بازدیدکننده می تواند در برخی از استراحتگاه های مالدیو به ویژه در اطراف جزیره ماله از موج سواری لذت ببرد و فرصت انجام این فعالیت در فاصله ژوئن تا آگوست افزایش می یابد و قابل ذکر است که وجود دارد. برخی از استراحتگاه ها که در داخل آن مرکز تخصصی موج سواری زیر نظر مربیان متخصص فراهم می کند

ماساژ و مراقبت های ویژه در اسپا

بیشتر استراحتگاه‌های مالدیو دارای استراحتگاه‌های سلامت هستند، با تفاوت در سطح تنظیمات برای هر یک، اما هدف همه آنها کسب آسایش و آرامش است، زیرا در مالدیو اولین آبگرم در دنیای زیر آب، Huvafen Fushi Resort وجود دارد. در یک اتاق شیشه ای، استراحتگاه های درمانی نیز در مالدیو وجود دارد که برای افراد طبیعت ، زیرا شامل اتاق های درمانی ساخته شده از شاخه ها و شاخه هایی است که به شکل پیله به هم پیچیده شده اند، علاوه بر آبگرم. که شامل درمان های گیاهی سنتی است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل