بهترین مکان های توریستی آلمان

آلمان یکی از فعال ترین کشورهای جهان از نظر گردشگری محسوب می شود. این به دلیل مکان های توریستی آلمان ، طبیعت زیبا و فعالیت های بسیاری است .

مکان های توریستی آلمان

آلمان یکی از فعال ترین کشورهای جهان از نظر گردشگری محسوب می شود. این به دلیل مکان های توریستی آلمان ، طبیعت زیبا و فعالیت های بسیاری است که به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. که شامل یک شبکه حمل و نقل مدرن جیره بندی، که شامل تعدادی قطار سریع السیر، قطارهای مترو، اتوبوس های حمل و نقل انبوه، مؤسسات گردشگری، هتل ها، مهمانخانه ها و رستوران ها می شود. علاوه بر بسیاری از مکان های تفریحی مانند تئاتر و پارک های عمومی و غیره. آلمان دارای مکان های توریستی زیادی است که به طور خاص مورد بازدید مردم قرار می گیرد و این همان چیزی است که در این مقاله در مورد آن توضیح خواهیم داد.

بهترین مکان های توریستی آلمان

در آلمان مکان های گردشگری بسیار زیبایی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

قطار معلق در آلمان

مکان های توریستی آلمان
مکان های توریستی آلمان

این یکی از شگفت‌انگیزترین قطارهایی است که گردشگران می‌توانند سوار آن شوند، بنابراین چیزی که آن را از قطارهای دیگر متمایز می‌کند. این است که روی خط آهن روی زمین حرکت نمی‌کند، بلکه ریل‌های این قطار در بالا و نه زیر آن هستند، علاوه بر این طبیعت زیبا و مناظر زیبایی که در هنگام سوار شدن به آن قابل مشاهده است.

بندر هامبورگ

هامبورگ دروازه ورود به جهان است، بنابراین به دلیل زیبایی و شکوه مکان ها و مکان های دیدنی در آن به این نام می گویند و یکی از برجسته ترین مکان های توریستی آلمان بندر هامبورگ است که بزرگترین بندر آلمان است. و دومین بندر بزرگ قاره اروپا است و در مرکز شهر در 110 کیلومتری رودخانه البه واقع شده است و همین امر آن را به یکی از جذاب ترین مکان ها برای گردشگران علاوه بر تورهای کشتی تبدیل کرده است. 

جنگل سیاه از مکان های توریستی آلمان

این یکی از زیباترین مکان های دیدنی مشرف بر رودخانه دانوب است که با طبیعت سرسبز و چشمه های سرچشمه از زمین متمایز می شود. بازدیدکنندگان به ویژه برای درمان و دارو به آن می آیند و علاوه بر این که مکانی برای فرار است. از سر و صدا و تجدید وضوح ذهنی و احساس آرامش و آسایش و همچنین از جلوه های طبیعی آن رودخانه Kaising و دریاچه های جذاب.

دروازه براندنبورگ

این دروازه در پایتخت برلین قرار دارد و یکی از آثار باستانی و باستانی آلمان محسوب می شود و از شرق آلمان به غرب آن می گذرد و بسیار زیبا و جذاب است و از زیباترین ها مناطق طبیعی، و شامل شش ستون دوریک است که یک پرتو شعاعی را پشتیبانی می کند می گذرد. که به عمق حدود 11 متر می رسد، که پورتال آن را به پنج خط تقسیم می کند.

باواریا

بایرن دارای تعدادی جاذبه گردشگری است . مانند کاخ ها، کلیساها و صومعه های باستانی که قدمت آنها به قرون وسطی می رسد، علاوه بر قلعه های عظیمی که در آن قرار دارند، و بسیاری از آثار و بناهای باستانی که تعداد آنها به بیش از صد هزار ساختمان می رسد و تعداد زیادی آثار باستانی. ، تئاترها و سالن های اپرا و به طور کلی طبیعت بایرن بر همه این بناهای تاریخی چیره شده است که منبع جذب گردشگران بسیاری است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.