بهترین مکان های تفریحی دبی

بهترین مکان های تفریحی دبی همه ساله مسافرین بسیاری را از مناطق مختلف جهان به خود می کشانند، که اهداف گردشگری این شهر نیز شناخته می شوند.

بهترین مکان های تفریحی دبی برج خلیفه
بهترین مکان های تفریحی دبی برج خلیفه

بهترین مکان های تفریحی دبی همه ساله مسافرین بسیاری را از مناطق مختلف جهان به خود می کشانند، از این رو به عنوان اهداف گردشگری این شهر نیز شناخته می شوند.

برج خلیفه

بهترین مکان های تفریحی دبی برج خلیفه
بهترین مکان های تفریحی دبی برج خلیفه

برج خلیفه یکی از بهترین مکان های تفریحی دبی با ارتفاع 828 متر بلندترین برج جهان است که از 160 طبقه تشکیل شده است. این برج که در سال 2010 افتتاح شد مرکز توریستی دبی را تقویت کرده است چرا که طراحی آن طراحان بسیاری را به خود جلب کرده و می کند. و معماران برای عظمت و دقت طراحی، به عنوان یک ساختمان چند منظوره است. شامل هتل ها، آپارتمان ها، و دفاتر شرکت های لوکس است.

صحرای دبی

می توانید با یک وسیله نقلیه 4×4 به مدت 5 ساعت در سافاری دبی ماجراجویی در صحرا را روی شن های داغ تجربه کنید، به کمپینگ بروید، قهوه عربی بنوشید و خرما بخورید ، از شتر سواری لذت ببرید و هنر نقاشی روی شن را ببینید، اجرای رقص های سنتی اماراتی را تماشا کنید؛ با یک شام کباب در کمپ، همه این موارد توجه گردشگران را به خود جلب کرده و گذراندن وقت در آنها را تشویق می کند.

ساحل جمیرا از بهترین مکان های تفریحی دبی

ساحل جمیرا یکی از شناخته شده ترین سواحل دبی است و بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا برای عکس گرفتن از هتل برج العرب می روند، چرا که این هتل یکی از مرتفع ترین و مجلل ترین هتل های جهان با ارتفاعی حدود 321 متر است.  هتل ها و استراحت گاه هایی که در اطراف آن پراکنده شده اند یکی دیگر از جاذبه های آن است که معروف ترین آنها ریزورت جمیرا است که رستوران های فوق العاده زیادی مشرف به خلیج فارس دارد.

موزه دبی

این موزه در داخل قلعه الفهیدی قرار دارد که قدیمی‌ ترین ساختمان دبی از قرن هجدهم است و به عنوان بهترین مکان های تفریحی دبی دسته بندی می شود. سپس می‌ توانید در بازار ادویه قدم بزنید تا ادویه‌ ها، گیاهان و آجیل‌ های معطر را کشف کنید، سپس بازار را به‌ عنوان یک هزارتو به پایان برسانید. بازار طلا، و فروشگاه های طلا، نقره و جواهرات را ببینید.

آتلانتیس دبی

این یک جزیره دست ساز است که در دبی در وسط جزیره جمیرا واقع شده است، هتلی بزرگ است . همانطور که آنها رویکرد افسانه ای به داستان آتلانتیس را بیان می کنند ، جزیره خیالی که توسط افلاطون نوشته شده است، یک آتش بازی به طول حدود 3.1 مایل در افتتاحیه رسمی راه اندازی شد، علاوه بر نمایش تصاویر مختلف در خارج از هتل، و اشاره شده است که گردشگران می توانند از پارک آبی Aquaventure در محل و ساحل نسیمی که میزبان کنسرت ها و سایر رویدادهای سرگرمی است دیدن کنند.

باغ گل دبی یکی از بهترین مکان های تفریحی دبی

باغ گل میراکل در دبی
باغ گل میراکل در دبی

این باغ منحصر به فرد با بیش از 45 میلیون نوع گل به وسعت 72000 متر مربع در جنوب البرشا واقع شده است و طیف وسیعی از گل های مختلف را به نمایش می گذارد که به اشکال مختلف چیده شده اند، مانند: قلب، ستاره ها، اهرام، و الگوهای گل با توجه به فصل تغییر می کنند، بنابراین با هر بازدید تجربه متفاوتی قابل تجربه است.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.
خروج از نسخه موبایل