بهترین زمان برای سفر به امارات

بهترین زمان برای سفر به امارات از اکتبر تا می است، زیرا دمای هوا از نوامبر تا آوریل در طول روز ایده آل در نظر گرفته می شود،

برج العرب- سفر به امارات
برج العرب- سفر به امارات

بهترین زمان برای سفر به امارات از اکتبر تا می است، زیرا دمای هوا از نوامبر تا آوریل در طول روز ایده آل در نظر گرفته می شود، یعنی حدود 24 درجه سانتیگراد، در حالی که از ژوئن تا سپتامبر دما بسیار گرم تا 40 درجه سانتیگراد است و درصد رطوبت 100% افزایش می یابد.

گردشگری در امارات

امارات یک شهر تجاری خیره کننده است و برای بسیاری از گردشگران یک رویا است زیرا سفرهای گردشگری زیادی برای لذت بردن از این منطقه ارائه می شود. از جمله مقاصد مورد علاقه بسیاری از گردشگران دبی، شارجه و ابوظبی است. شارجه به نام مرکز فرهنگی امارات متحده عربی است و گردشگران برای تجربه سنت ها و فرهنگ امارات متحده عربی و لذت بردن از سفرهای زیست محیطی، سواحل وحشی و عجیب و غریب و آب های آبی دریای عرب به این مناطق هجوم می آورند.

مناطق توریستی در سفر به امارات

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد و در سال 1976 میلادی ساخته شد و تنها مسجدی در دبی است که امروزه برای عموم باز است.

برج العرب

سفر به امارات
سفر به امارات

برج العرب جواهر دبی است که در سال 1999 افتتاح شد.این برج بر روی جزیره مصنوعی ساخته شده و توسط یک پل به سرزمین اصلی متصل می شود. این برج یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از تجربه رستوران های واقع در زیر دریا به شمار می رود.

دهکده میراث

دهکده هریتیج یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری ابوظبی است که در سفر به امارات مورد بازدید قرار می گیرد. این بازدید گردشگران را قادر می‌سازد تا با سبک زندگی و سنت‌های فرهنگ بادیه‌نشین آشنا شوند. همچنین می‌توانید نمایشگاهی را که سبک زندگی مردم قبل از دوران نفت را به نمایش می‌گذارد، مشاهده کنید. شامل خانه هایی از خشت و یک مسجد سنتی و یک بازار قدیمی است.

مسجد جامع شیخ زاید

مسجد شیخ زاید یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری شهر ابوظبی است. این مسجد به عنوان یکی از بزرگترین مساجد جهان به شمار می رود. این بنا به افتخار شیخ زاید بن سلطان آل نهیان نامگذاری شده است.

 

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.