بلیط وان به استانبول

قیمت مناسب بلیط وان به استانبول موجب آن شده است که بسیاری از ایرانیان نسبت به تهیه بلیت اقدام اقدام کرده و هزینه کمتری را بپردازند.

ترکیش ایرلاین
ترکیش ایرلاین

بلیط وان استانبول یکی از پرطرفدارترین انواع بلیط های هواپیمایی کشور ترکیه می‌باشد که توسط شرکت‌های هواپیمایی گوناگونی مانند ترکیش ایرلاین، پگاسوس و یا سان اکسپرس ارائه می شود.
قیمت مناسب بلیط وان به استانبول موجب آن شده است که بسیاری از ایرانیان نسبت به تهیه بلیت اقدام کرده و تلاش کنند تا هزینه سفر خود را در مسافرت به شهر استانبول به پایین ترین سطح ممکن کاهش دهند.

در میان مسافرین که به دنبال سفر به خارج از کشور و همچنین سفر به کشور ترکیه هستند تهیه بلیط های ارزان قیمت از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. بنابراین بسیاری از مسافرین ایرانی به دنبال آن هستند که بتوانند از بلیط های داخلی کشور ترکیه به عنوان بلیط های ارزان استفاده کرده و هزینه مسافرت خود را پایین‌تر بیاورند.

معرفی فرودگاه شهر وان در ترکیه

فرودگاه شهر وان یک فرودگاه بین‌المللی است که در شمال شرقی ترکیه و در استان وان قرار دارد. فرودگاه وان در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شمال شرقی شهر وان واقع شده است و در حال حاضر مجهز به ترمینال جدیدی با ظرفیت بالای ۱۰ میلیون مسافر در سال می‌باشد.

این فرودگاه در سال ۱۹۹۲ برای استفاده عمومی باز شده و از آن پس به عنوان یکی از فرودگاه‌های مهم شمال شرق ترکیه شناخته شده است. فرودگاه شهر وان از پروازهای داخلی و بین المللی خدمات می‌دهد و به عنوان یکی از فرودگاه‌های مهم در ترکیه شناخته می‌شود.

این فرودگاه که بلیط وان به استانبول از مبدا آن آغاز می شود. دارای یک ترمینال است که در سال ۲۰۱۹ به صورت کامل بازسازی و توسعه یافته است. ترمینال جدید این فرودگاه با ظرفیت بالایی برای پذیرش مسافران و تجهیزات مدرنی که در آن قرار دارد، امکانات بهتری را برای مسافران فراهم کرده است.

فرودگاه شهر وان از پروازهای داخلی به شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، ازمیر و دیگر شهرهای ترکیه خدمات می‌دهد. همچنین این فرودگاه ارتباط مستقیم با برخی از شهرهای ایران نیز دارد، از جمله شهر تبریز و شهر تهران. در کنار اینها، فرودگاه شهر وان از پروازهای بین‌المللی به مقصدهایی مانند باتومی، دبی، بغداد، الریاض و دیگر شهرهای خارج از کشور خدمات می‌دهد.

ویژگی های منحصر به فرد استفاده از بلیط وان به استانبول

ترکیش ایرلاین و سایر خطوط هواپیمایی فعال در داخل کشور ترکیه را می‌توان به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های هواپیمایی بین المللی محصول کرد. این مجموعه ها معمولاً به دلیل الهی پرواز های متعدد در طی سال و همچنین پذیرایی مناسب در طی پرواز توانسته اند رضایت مشتریان خود را در حد قابل توجهی جلب کنند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده از بلیط وان به استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیش ایرلاین
ترکیش ایرلاین

استفاده از پروازهای ترکیش

مسافرینی که به استانبول را تهیه می‌کنند می‌توانند از پروازهای ترکیش ایرلاین استفاده کنند که از جمله با کیفیت ترین پروازهای بین المللی محسوب می شوند. همچنین باید گفت هواپیماهای استفاده شده در این مسیر دارای درجه کیفیت بسیار بالایی بوده و اغلب در سالهای اخیر مورد نوسازی و یا تعمیرات جدی قرار گرفته اند.

قیمت مناسب بلیط وان به استانبول

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم بلیط تهران به استانبول ازجمله ارزانترین بلیط های داخلی کشور ترکیه محسوب می شود. از طرف دیگر با توجه به قوانین حاکم و هواپیمایی های داخلی کشور ترکیه امکان افزایش نرخ بلیت به صورت نجومی در این مسیر وجود ندارد.

کمترین میزان تاخیر و کنسلی

برای بسیاری از مسافرین خارجی دریافت بلیط ای با کمترین میزان تاخیر و کنسلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که این مسافرین معمولاً هتل مدنظر خود را نیز در شهر مقصد مثلاً شهر استانبول رزرو کرده اند. بنابراین با از دست دادن پرواز امکان تحمیل جریمه های ناخواسته به مسافرین وجود دارد.

سفر هوایی از وان به استانبول
سفر هوایی از وان به استانبول یکی از پرطرفدارترین روش های است که با هزینه مناسب سفر و استفاده از خدمات شرکت ترکیش ایرلاین امکان پذیر است.

بنابراین می توان گفت یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده از بلیط وان به استانبول عدم کنسلی مسیر پروازی و همچنین تاخیر در پرواز محسوب می شود.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.